Jump to content

Welcome to BlackGun Forum
Register now to gain access to all of our features. Once registered and logged in, you will be able to create topics, post replies to existing threads, give reputation to your fellow members, get your own private messenger, post status updates, manage your profile and so much more. If you already have an account, login here - otherwise create an account for free today!

Highest Reputation Content


#8005 GF v0.6.0

Posted by iSnake on 02 April 2018 - 10:21 PM

updategfbg.png
 
Comanda /eventarena a fost adaugata pentru helperi si admini.
Materialele si drogurile confiscate nu se vor mai duce la politisti.
Premiul maxim la easter event a fost marit la 55.000$ + 30 coroane.
Numarul de chei necesare pentru eveniment a fost micsorat de la 10 la 8.
A fost rezolvata problema prin care textul /misiuni nu se afisa complet.
A fost rezolvata problema prin care se putea abuza de armele training la war.
A fost rezolvata problema prin care unii jucatori nu primeau materialele si drogurile la war.
A fost rezolvata problema prin care alianta pierzatoare nu primea respawn in urma warului.
Cooldownul la /usedrugs si /usepills a fost crescut la 20 secunde.
Membrii PD si FBI nu vor mai primi shotgun la duty.
/ad se va putea folosi chiar daca jucatorul are wanted.
Precizia logurilor de evidenta pentru bunurile jucatorilor a fost crescuta.
Licentierii vor putea vinde de acum si pachete intregi de licente.
La PD / FBI vehiculele Bullet au fost inlocuite cu Infernus.
Casa si Bizzul vor aparea la /stats si pentru jucatorii normali.
10 intrebari trivia au fost schimbate.
Comenzile /usedrugs /usepills /sellgun nu se vor mai putea folosi la evenimente.
Vehiculele evenimentului Last Car Standing au fost inlocuite cu vehicule Patriot.
In fiecare sambata la ora 20:00 se vor oferi automat salariile pentru membrii factiunilor (in functie de rank: Rank 1 - 100k, Rank2 - 150k, Rank3: 200k, Rank4: 250k, Rank5: 300k, Rank6: 350k, Rank7: 400k)
In fiecare duminica la ora 20:00 se vor oferi automat salariile pentru membrii cluburilor (in functie de rank: Rank 1 - 50k, Rank2 - 100k, Rank3: 150k, Rank4: 200k, Rank5: 250k, Rank6: 300k, Rank7: 350k)
Adminii vor primi mai multe informatii legate de actiunile liderilor.
Au fost adaugate comenzile /offfpk si /offcpk pentru administratorii 4+.
Nu se vor mai putea pune Roadblock-uri daca jucatorul se afla in vehicul.
Comenzile /addfnews si /addcnews au fost adaugate pentru lideri.
Membrii factiunilor si cluburilor vor putea folosi /fnews si /cnews.
Leader Warnurile si Acces Warnurile vor aparea de acum in lista de sanctiuni a jucatorului.
Daca sunt implicati in war jucatorii nu vor putea sa mai acceseze casele si bizzurile.
Sistemul Anti Drive-By nu va mai permite drive-by de pe motocicleta/bicicleta (sofer).
Armele din /sellgun vor mai ramane la dispozitia jucatorului pentru inca un respawn/death.
Pretul maxim admis la /setprice pentru o casa a fost marit la $50.000.000 (era 20kk)
Liderii vor putea vedea in meniul /members participarile la war ale membrilor in saptamana respectiva.
Participarile la waruri ale jucatorilor se vor reseta in fiecare duminica la ora 00:00. (odata cu activitatea staff-ului si mailurile)
La waruri jucatorii vor aduna participari doar daca au cel putin un kill in warurile respective.
Co-Liderii cluburilor vor avea acces asupra membrilor online.
Comenzile /fmute si /cmute au fost adaugate pentru liderii de factiuni si cluburi (+ co liderii)
Liderii factiunilor vor putea oferi FMute , FUnmute din panoul /members. (atat jucatorilor online cat si celor offline)
Liderii cluburilor vor putea oferi CMute , CUnmute din panoul /cmembers. (atat jucatorilor online cat si celor offline)
Au fost adaugate comenzile /cwarn si /cunwarn pentru liderii de cluburi.
Liderii de cluburi vor putea administra Club Warnurile membrilor direct din panoul /members (atat jucatorilor online cat si celor offline)
Fare a fost marit la maxim 800$ (era 600$).
3 vehicule Huntley au fost inlocuite cu Buffalo (Hitman Agency)
Sultanele de la Taxi Company au fost modificate pentru rank 3+.
Vehicle Tunning SF a fost adaugat pe lista /gps.
Jucatorii de orice level vor putea folosi /service license pentru a solicita o licenta. (se va putea folosi odata la 2 minute)
Au fost adaugate in /shop skilluri 5 pentru Trucker, Garbage Man, Farmer, Pizza Boy, Lawyer, Arms Dealer, Drugs Dealer, News Reporter.
A fost rezolvata o problema legata de panel-feed pentru comanda /uninvite.
Pentru comanda /uninvite liderii/co-liderii de cluburi vor putea folosi parametrul Punish (pentru a oferi Club Punish)
A fost adaugata optiunea de a sterge 1 CP in /shop.
A fost adaugat un eveniment de tip Rocket Deathmatch.
A fost adaugata comanda /showmembers (sau /sm) care va afisa membrii conectati pe server (in vechiul stil GF).
Comanda /me a fost adaugata. (mai mult pentru distractie, deoarece pe gf nu este folositor in gameplay-ul propriu zis)
Administratorii 1337+ vor putea seta Club Punish din /setstat.
Intrarile/iesirile in cluburi se vor afisa in feedul de pe panel.
In lista de sanctiuni va aparea de acum si data.
Clasicul eveniment Last Boat Standing a fost adaugat pe server.
Jucatorii nu vor mai putea sa foloseasca /sellgun in inchisoare.
Skinurile factiunii Ballas au fost schimbate ca urmare a sugestiei liderului.
 
* Orice modificare adusa pana la implementarea update-ului se va adauga in acest topic.
* Update-ul urmeaza sa fie implementat in cursul zilei de maine. (3/04/2018)

  • 11


#8781 GF v0.6.2 (0.6.1 incorporat)

Posted by iSnake on 07 April 2018 - 01:19 AM

blackgungf.png
 
Au fost corectate problemele text ale comenzilor /givebounty si /takebounty.
Limita minima de contract pentru un cop va fii de 50k.
La /frisk politistii vor vedea si cate materiale/droguri are jucatorul.
Daca suspectul este ucis de un politist, numele acestuia va aparea pe chat.
Au fost adaugate 2 vehicule in fata sediului LSPD.
Atunci cand se raspunde la o intrebare, pentru helper si jucator chat-ul newbie se va activa automat.
A fost rezolvata problema rankului pentru comenzile /cwarn si /cunwarn.
A fost rezolvata problema gardului pentru LSPD.
Jucatorii vor avea nevoie de licente driving respectiv sailing pentru LCS/DD/LBS.
Locatia /teles pentru clubul The Pig Pen a fost reparata.
A fost rezolvata problema prin care comanda /sanctions dadea uneori crash serverului.
Comanda /sanctions va putea afisa acum pana la 300 de sanctiuni.
Misiunile nu se vor mai incarca la intamplare, ci in ordine. Astfel nu se vor mai repeta intre ele.
Chat-ul /lc este de acum disponibil si administratorilor 4+.
Administratorii vor beneficia de mai multe chat-uri/mesaje pentru /bigears.
Numarul de gloante Deagle oferit la spawn membrilor de factiuni a fost dublat.
Co-Liderii de factiuni vor avea acces la comanda /recruit.
Administratorii 1337+ vor avea acces la comanda /nextmission.
De acum jucatorii isi vor putea repara vehiculele si in garajele tunning.
A fost rezolvata problema prin care HQ-ul NRG Club era inaccesibil.
Modul de selectare pentru admini,helperi,lideri si jucatori premium a fost rescris cu ajutorul iteratorilor.
Jucatorii cu wanted nu vor mai fi afectati de safe-zone daca trag in politisti.
Politistii nu vor mai fi afectati de safe-zone cand trag intr-un jucator cu wanted.
A fost rezolvata problema prin care textul wanted de deasupra capului disparea dupa respawn (pentru cei cu wanted)
Jucatorii care se afla in vehicule ca pasageri vor putea trage doar cu mp5. (dupa cum ati sugerat)
In fiecare zi vor avea loc 2 waruri: unul la 17:00 si unul la 21:00 (dupa cum ati votat in topicul de la Informatii)
Skinurile FBI au fost schimbate ca urmare a sugestiei voastre.
Comanda /m nu se va mai putea folosi pe administratorii /spec.
Administratorii vor putea seta numarul de crime din /setstat.
A fost adaugata o intrare in Mad Dog House (disponibila oricand, tuturor)
Membrii School Instructor vor putea accepta solicitarea unui jucator folosind /accept lic (ceilalti vor vedea cine a acceptat solicitarea)
Sistemul actual de evenimente a fost scos.
A fost introdus sistemul de event clasic, cel GF.
 
sa-mp-007.png
 
La war membrii aliantelor se vor spawna in virtual world-uri diferite. Cand intra pe zona de war virtual world-ul devine comun.
Pentru zona BB membrii VLA/Ballas se vor spawna la HQ-ul Ballas.
A fost rezolvata problema prin care textdrawul Reports/Questions nu se afisa mereu dupa ce un helper/admin era promovat.
Numarul minim de caractere la Fast Reaction a fost marit la 9.
Sistemul de inregistrare a fost modificat astfel incat sa semene cu cel vechi, GF. (2012-2013)
 
sa-mp-005.png
 
A fost adaugat bizzul 'Epic Bets' care va primi banii in urma biletelor de lotto si de pariat la war. (/lotto si /bet) (/findbiz 39)
Limita /itemprice pentru bizul 'Epic Bets' va fii de 2.500$.
A fost adaugat un meniu /hud disponibil tuturor jucatorilor. (contine damage feed, ding sound, fps & ping, admin stats(pentru admini))
 
sa-mp-006.png
 
Nu se va mai putea folosi comanda /repair de un jucator cu wanted / pe un jucator cu wanted.
Jucatorii nu vor mai putea folosi tow/despawn pe un vehicul cu mai putin de 700 HP.
A fost rezolvata problema prin care jucatorii puteai primi unfreeze folosind /handsup.
Comanda /vslap a fost adaugata pentru administratorii 2+.
 
Jobul Pizza Boy a fost inlocuit de un nou job pe care l-am numit 'Sea Cleaner'.
Este un job ceva mai diferit fata de cele existente deoarece se desfasoara pe apa.
Folosind comanda /work la locul destinat, jucatorul primeste o barca Squallo.
Jucatorul primeste un punct rosu la intamplare pe harta (in apropiere), un punct din 6 disponibile.
Dupa ce deseurile sunt colectate, jucatorul trebuie sa se intoarca la sediul Sea Cleaner pentru a obtine noi recipiente. 
Cand se intoarce la sediul jucatorul isi primeste salariul.
Salariul se calculeaza dupa urmatorul algoritm (asemanatator celorlalte joburi): 2.000$ + o suma la intamplare intre 1$ si 500$ + skill*500$
Daca jucatorul detine Money Boost salariul creste cu 25%.
Daca jucatorul detine cont premium salariul creste cu 10%.
 
sa-mp-000.png
 
 
A fost adaugata posibilitatea de a paria la war pe alianta castigatoare (inclusiv pe egalitate)
Dupa payday, cand este anuntat warul, jucatorii au timp 30 secunde sa parieze pana ce acesta incepe.
Se foloseste comanda /bet <1, 2 sau 3>.
1 - Alianta Grove-LSV castiga warul. (castig: 50.000$)
2 - Alianta VLA-Ballas castiga warul. (castig: 50.000$)
3 - Egalitate la war. (castig: 100.000$)
Un jucator poate paria o singura data, doar in intervalul de 30 secunde precizat mai sus.
Pretul unui pariu este cel setat de proprietarul bizzului 'Epic Bets'.
 
A fost conceputa o protectie anti-reload hack.
A fost conceputa o protectie anti AFK-Troll.
A fost conceputa o protectie impotriva Invisibility Hack. (anti-spec)
A fost conceputa o protectie Anti Anti Bike-Fall. (hack-uri care permiteau jucatorilor sa ramana pe motocicleta in cazul unui impact)
A fost conceputa o protectie Anti Quick Turn (va bloca intoarcerea rapida/suspecta a jucatorului in vehicul + va detecta si spider hack-ul)
A fost conceputa o protectie Anti Mega Jump. (va bloca saritura dubla/modificata ilegal)
A fost conceputa o protectie Anti Silent Checkpoint-Teleport.
A fost conceputa o protectie Anti Teleport (generala).
A fost conceputa o protectie Anti Vehicle Repair Hack.
A fost conceputa o protectie Anti AimBot (va oferi administratorilor informatii legate de jucatorii suspecti)
 
Toate protectiile implementate sunt in stadiul beta si nu au fost testate integral. Le vom modifica/imbunatati pe parcurs.
Voi anunta data implementarii update-ului imediat ce il vom testa integral.

  • 9


#4127 GF v0.4

Posted by iSnake on 22 March 2018 - 08:06 PM

blackgun.png
 
Update-ul se va implementa pe server in cursul acestui weekend.
Data exacta va fii anuntata in urma testarii integrale a update-ului.
Va sfatuim sa va exprimati liber impresiile si sugestiile legate de acest update.
Acest update va cuprinde si sistemul de war pe aliante, il voi prezenta intr-un topic separat.
bugs.png
A fost rezolvata problema prin care textdraw-ul care indica checkpoint-ul misiunii nu disparea dupa /deletecp.
Nu se va mai putea folosi comanda /hunted daca evenimentul nu este in desfasurare.
A fost rezolvata problema Monsterelor invizibile de pe podul SF.
A fost reparata comanda de start pentru Derby Destruction.
A rezolvata problema prin care iconita de la /getjob Drugs Dealer nu aparea.
Problema prin care jobul Drugs Dealer nu putea fi efectuat a fost rezolvata.
A fost rezolvata problema prin care jucatorii hunted care foloseau /tog find nu mai puteai fi cautati.
A fost rezolvata problema prin care jucatorul Hunted ramanea cu armele dupa ce reusea sa supravietuiasca timp de 10 minute.
A fost rezolvata problema prin care atunci cand un admin/helper folosea /check pe un jucator zilele ramase din statutul premium nu se afisau corect.
A fost rezolvata problema prin care jucatorii puteau folosi culori hidden chiar daca nu le aveau cumparate.
A fost rezolvata problema prin care numarul de muncitori pentru unele joburi era afisat gresit.
Problema incarcarii automate pentru misiuni a fost rezolvata definitiv.
A fost rezolvata problema prin care organizatorul unui eveniment nu revenea la culoarea lui dupa ce eventul se incheia.
A fost rezolvata problema prin care uneori wantedul nu scadea de la nivelul 1 la 0.
A fost rezolvata problema prin care teleportarea la jobul Pizza Boy nu fixa interiorul adminului.
A fost rezolvata problema prin care jucatorii care foloseau /handsup puteau sa primeasca unfreeze automat (daca erau blocati)
A fost rezolvata problema comenzii /newpass.
Au fost rezolvate problemele din log legate de liderul evenimentului GunGame.
A fost rezolvata problema erorilor in log pentru logurile withdraw de la case.
A fost rezolvata problema prin care wanted 1 nu scadea dupa robbank.
A fost rezolvata definitiv problema mesajelor de tip spec.
news.png
La comanda /misiuni vor aparea de acum si ID-urile misiunilor.
La Mats Shop jucatorii vor fii instintati daca Shopul nu are materiale sau daca ei nu au materiale.
Atunci cand un jucator foloseste /sellhouse va primi doar jumatate din suma de la /buyhouse.
Timpul de asteptare pentru refill/repair este acum de 30 secunde. (era de 2 minute)
Optiunile set house key si biz key sunt valabile acum la /setstat.
Timpul de asteptare intre comenzi la jobul Pizza Boy a fost scazut la 2 minute. (era de 3 minute)
Vehiculul Buffalo a fost adaugat in dealership. (35 modele disponibile)
Sistemul de report a fost modificat, au fost scoase conversatiile private.
Administratorii vor raspunde la reporturi la fel ca helperii, comanda de raspuns este /rre (/reportresponse) dar se poate folosi si /or ca inainte.
Au fost adaugate formatari de numere pentru unele sume de bani care nu beneficiau de aceasta modificare.
Au fost adaugate 26 mesaje informative care se vor afisa din 5 in 5 minute in chat. (am incercat sa pastram in mare parte textele vechi)
10 intrebari noi au fost adaugate la Trivia.
Atunci cand Jackpot-ul este castigat si se reseteaza miza va fii de 30k garantat + o suma la intamplare intre 1$ si 10.000$. (Inainte miza era intre 10.000$ si 40.000$ la intamplare)
Comanda /changenick a fost adaugata adminilor 1337+.
/lotto va afisa de acum jucatorului si cati bani a platit pentru biletul respectiv.
Toti jucatorii vor primi din oficiu o canistra de benzina, oricine va putea folosi /refillgascan langa o benzinarie pentru a umple canistra. (aceasta ramane si dupa deconectare)
Comanda /mytod a fost adaugata pentru jucatorii cu Premium Account.
Atunci cand un biz este dat prin /trade, banii din seif sunt trimisi automat catre proprietar inainte ca bizz-ul sa fie dat. (pentru a impiedica eventualele transferuri)
La comenzile /withdraw si /deposit au fost adaugate informatii aditionale legate de cati bani are jucatorul in banca/in mana. (sunt afisate atunci cand jucatorul tasteaza doar /withdraw sau /deposit)
Vechea dobanda GodFather a fost implementata la Payday. (jucator normal 0.1 interest, vipul ofera 0.1, casa ofera 0.1)
Taxele de la PayDay pentru vehicule/casa/biz au fost micsorate.
Un sistem /bonustrivia a fost adaugat pe server.
Daca un administrator foloseste /closestcar pe un vehicul, motorul acelui vehicul va porni automat.
Comanda /disarm a fost adaugata pentru administratorii 1+.
Economia materialelor a fost reglata intocmai ca cea de pe GF-ul vechi. (preturile din mats shop, /sellgun, /creategun, mats get/mats deliver)
Preturile armelor din GSLS (/buygun) au fost diminuate.
In cazul in care remorca unui trucker se va decupla, in aprox 1 secunda aceasta se va cupla automat.
Un event Tec9 Deathmatch a fost adaugat pe server. (/tec9event pentru helperi si admini)
In cazul in care sistemul detecteaza o reclama jucatorul nu va primi kick din prima. (abia la a doua abatere primeste kick)
Limita maxima pe care o poate seta proprietarul bizzului /w va fii de 20$ (era 100$)
Numarul de warnuri maxime a fost marit la 5.
Banul de la 5/5 warnuri a fost marit la 7 zile.
Stilul comenzii /ad a fost modificat in stilul vechi.
Limita maxima la bizzurile Gas Station a fost scazuta la 1.000$ (era 2.500$)
In urma sugestiilor voastre am decis sa revenim la vechiul sistem de ore jucate. Toata lumea va primi cate o ora jucata la payday.
Atunci cand un jucator ia ban pentru 5/5 warns pe chat va aparea si motivul ultimului warn.
Administratorii vor putea seta warnurile unui jucator folosind /setstat.
Modul de selectare al jucatorului random la Hunt Event a fost schimbat. Se va folosi o metoda mult mai bine optimizata prin intermediul iteratorilor.
Locatia Mixed Deathmatch Event a fost mutata la acel santier din SF (De langa gara)
Comenzile /offmute si /offunmute au fost adaugate pentru administratorii 1+.
 
Premiile in Respect Points primite la referral au fost reglate dupa cum urmeaza:
Pentru cei cu lvl mai mic decat 16 -> referralul primeste 1 RP. (per level)
Pentru cei cu lvl mai mare decat 16 -> referralul primeste 2 RP. (per level)
Pentru cei cu lvl mai mare decat 25 -> referralul primeste 3 RP. (per level)
Pentru cei cu lvl mai mare decat 35 -> referralul primeste 4 RP. (per level)

  • 9


#20342 GF v0.7.0

Posted by iSnake on 07 June 2018 - 12:44 AM

Textul /m a fost reformulat pentru jucatorii cu w1 sau w2 (drept de predare).
Pe timp de war, membrii gang-urilor vor vedea kill feed-ul gang-urilor din alianta din care fac parte.
(ex: Un membru Grove va putea vedea atunci cand un membru LSV face un kill / este ucis si invers.)
A fost adaugat un sistem 'Bonus Trivia' - /bonusfr (premiile sunt identice cu cele de la trivia)
Pe timp de war in zona Dillmore alianta Ballas-LSV se va spawna la HQ Ballas.
Au fost adaugate 2 noi zone la faction battle: Neighborhood si Graveyard. Atunci cand un jucator provoaca o factiune va putea alege zona bataliei.
Dupa ce batalia se incheie membrii factiunilor se vor spawna in fata arenei.
In magazinele 24/7 a fost adaugat obiectul zar.
Timpul de asteptare dintre stiri (/news) a fost micsorat la 30 secunde.
A fost adaugata comanda /showcmembers cu prescurtarea /scm pentru cluburi.
Comanda /cresign a fost scoasa.
A fost rezolvata problema taxei pentru bizz-ul Gas Station din Dillmore (id 27)
A fost rezolvata problema prin care despawnarea vehiculelor personale genera erori in log.
A fost rezolvata problema prin care jucatorii nu puteau progresa la bonusul fast reaction.
A fost sporita eficienta protectiei anti mega-jump.
Atunci cand un administrator/helper devine on-duty acesta va beneficia de skinul de staff.

  • 9


#4474 GF v0.4 - War

Posted by iSnake on 23 March 2018 - 06:11 PM

banner.png
 
Un sistem de War a fost adaugat pe server in stilul celui vechi godfather.
Warul dureaza 45 minute si se desfasoara intre cele 2 aliante: Grove-LSV si Ballas-VLA.
Warul incepe la ora 21:00 dar se poate activa si de un administrator 3+ folosind /startwar.
Comenzi pentru jucatori: /timeleft /myscore /warstats /lastwar
 
sa-mp-006.png
 
Comenzi pentru administratori: /startwar /warover /warscore /togwars /setwarzone.
Exista 3 zone de war: Blueberry, Gun Shop LS si Burger Shot LS. Acestea se schimba automat astfel incat un war sa nu se repete 2 zile la rand.
Pentru fiecare zona de war alianta Grove-LSV se va spawna la HQ-ul Grove in timp ce Ballas-VLA se vor spawna la HQ-ul VLA.
Warurile vor avea loc intr-un alt virtual world.
Zonele de war sunt bine delimitate si daca jucatorul care ucide se afla in afara unei zone de war, killul respectiv nu se contorizeaza.
Comanda /warstats va afisa si statistici mai detaliate ale fiecarei factiuni. (Ucideri/Decese)
Au fost adaugate si mesajele informative kills/deaths la gang-uri (in acelasi stil GF)
Atunci cand un membru de gang ucide un alt membru de gang acesta primeste 700$ in timp ce cel ucis pierde 700$.
Comanda /lastwar afiseaza detalii despre ultimul war desfasurat. Cuprinde inclusiv informatii despre best killer si worst member.
Pe timp de war doar membrii rank4+ pot folosi chat-ul /fa. (al aliantei)
Pe timp de war jucatorii nu vor plati taxa medicala.
 
In alta ordine de idei, au mai avut loc urmatoarele modificari:
Licenta 'Fishing' a fost adaugata in comanda /selllicense.
A fost rezolvata problema afisarii comenzii /licensers.
A fost rezolvata problema prin care motivul /fine nu aparea.
A fost rezolvata problema culorii pentru jucatorul cu Hunted dupa respawn.
Un textdraw care va indica HP-ul vehiculului a fost adaugat in coltul din dreapta jos.
Modul de acordare de recompensa pentru politisti a fost modificat. Jucatorul va intra la jail daca sunt politisti in apropiere, nu doar daca este ucis de unul.
A fost rezolvata problema prin care un jucator cu o misiune mai veche putea lua bonusul de 'First Completed'.
A fost rezolvata problema prin care materialele din shop nu se salvau in baza de date.
 
Acest update face parte din v0.4 - Click
Update-ul complet se va implementa in cursul zilei de sambata.

  • 8


#179 GF Beta Updates

Posted by iSnake on 17 February 2018 - 05:38 PM

banner.png

 

Toate modificarile efectuate pana la deschiderea serverului se vor posta in acest topic:

 

Orele jucate vor fii masurate mai precis (float).
Comanda /count a fost refacuta. (optimizare)
HQ-urile gangurilor au fost schimbate.
Salile de antrenament ale gangurilor au fost schimbate.
Criptarea parolelor se va face intr-o forma mai complexa.
Fly-ul se va putea opri de acum si de pe tasta F sau ENTER.
Functia de incarcare a vehiculelor personale a fost rescrisa. (optimizare)
Au fost adaugate sali de antrenamente pentru Police Department , FBI si Hitman Agency.
Functia de raspuns pentru dialoguri a fost optimizata.
Toate comenzile aditionale de help au fost scoase si anexate la comanda /help.
Comanda /find va arata si HQ-ul factiunilor PD,FBI si Mayor (Government) de acum.
Culoarea premium /pcolor va ramane memorata pentru fiecare jucator.
Textdraw-ul de la /spec va afisa si nivelul de wanted + jail al jucatorului.
Au fost scoase toate obiectele inutile.
Sistemul de evenimente a fost rescris si optimizat.
A fost adaugata protectia Anti Troll (Beta).
A fost adaugat un sistem de Login Reward care va contoriza numarul de logari ale jucatorilor si va acorda premii saptamanal.
(bani: 60.000 pana la 100.000, bonus salarial la joburi: 60 pana la 120 minute, coroane: 25 pana la 50, respect points: 1-2, culori hidden: 1-2)
Au fost adaugate puncte de vanzare (/sellvehicle) pentru fiecare tip de vehicul in parte. (Masini/Motociclete/Biciclete, Barci, Avioane)
Sistemul de vehicule personale a fost rescris in proportie de 70% (optimizare).
Comanda /closestcar a fost adaugata pentru administratorii 3+.
Sistemul Reports & Questions a fost total rescris si optimizat.
Comanda /togs a fost complet rescrisa si optimizata.
A fost rezolvata problema prin care paintjob-urile nu se indepartau de pe vehiculele personale.
Au fost adaugate comenzile /apark si /asetowner (admin 5+).
A fost adaugata comanda /staff. (admin 5+).
Sistemul /ad a fost total rescris (optimizat).
Sistemul anti-reclama a fost imbunatatit.
A fost rezolvata problema prin care dupa ce un vehicul era despawnat jucatorii ramaneau cu cheile vehiculului respectiv.
A fost adaugata comanda /setjob pentru administratorii si helperii 1+.
Jucatorii care gresesc de 4 ori parola primesc ban automat.
Sistemul "RoadBlock" a fost rescris. (optimizare)
Comanda /mdc a fost scrisa sub forma de text.
Comanda /vcolor a fost rescrisa sub o alta forma. Au fost adaugate informatii aditionale.
Toate plugin-urile au fost actualizate, serverul a trecut pe ultima versiune de MySQL: R41-4.
Jucatorii vor fii scosi automat din Dealership dupa 3 minute de AFK.
A fost rezolvata problema prin care vehiculele din Dealership nu se distrugeau dupa ce jucatorul se deconecta de pe server. (fiind in dealership)
Cei cu cont premium vor primi la fiecare /buylevel 5 coroane bonus.
Cei cu cont premium vor primi la fiecare achizitionare de culori hidden 1 culoare hidden bonus.
A fost adaugata comanda /myweather pentru cei cu cont premium.
A fost adaugata comanda /weather pentru administratorii 4+. (Seteaza vremea tuturor jucatorilor)
Comenzile AimTest au fost scoase, AimTest-ul se va activa automat atunci cand un admin/helper foloseste /spec.
De asemenea, adminii/helperii care folosesc /spec vor putea vedea si daca jucatorul cauzeaza daune unui vehicul.
Au fost adaugate prescurtarile /sg si /cg pentru comenzile /sellgun si /creategun.
A fost conceput un sistem de order pentru membrii factiunilor prin care acestia pot sa isi aleaga armele favorite. (alegerea ramane memorata)
Toate textdraw-urile au fost reconcepute sub un stil nou.
Toate comenzile administrative au fost securizate (2 tipuri de filtre).
Casuta PIN va afisa si pinul introdus pana in acel moment.
A fost adaugata functia Remember PIN care va memora PIN-ul jucatorului daca alege acest lucru.
Mesajul /news se va afisa pe 2 linii daca este mai lung de 120 caractere.
A fost adaugata optiunea 'Tog News/Live' in lista /tog pentru a nu afisa chat-ul global folosit de reporteri.
Serverul va da kick jucatorilor care gresesc codul PIN de 4 ori.
Comanda /wt (Walkie Talkie) a primit un filtru de anti-reclama.

Sistemul Vehicle Engine a fost scos.

Sistemul 'Odometer' (Kilometraj pentru vehiculele personale) a fost scos.
Sistemul 'Insurance' (Asigurare pentru vehiculele personale) a fost scos.
Sistemul 'Radar' si 'Speed Limit' a fost scos.
Sistemul de War pe teritorii a fost scos.
Sistemul 'Faction Activity' (raport automat pentru membrii factiunilor) a fost scos.
Sistemul 'House Furniture' (mobilier) a fost scos.
Jucatorii nu vor mai pierde 0.5 HP pe minut.
Vehiculul de incepator oferit la inceput a fost scos.
Spawn-ul civililor a fost mutat la mall-ul din LS, au fost adaugate 3 locatii random de spawn pentru a evita coliziunile.
A fost scos bonusul salarial la joburi care era valabil de vineri pana duminica.
Chat-ul /whisper va fii global de acum. (jucatorii vor putea vorbi de la orice distanta)
Comanda /ad se va putea folosi de oriunde.
Sistemul Phone (Telefon Mobil) a fost scos. Nu isi mai are rost daca /w este acum global.
Bizz-ul 'Phone Company' va incasa de acum banii in urma mesajelor /w.
Seifurile comune ale membrilor factiunilor au fost scoase, au fost readaugate seifurile personale (fiecare jucator cu propriul seif).

Modul de afisare pentru suspecti se va face pe textdraw. (cunoasteti deja lista afisata pe ecran).

Amenzile se vor oferi direct din comanda /ticket. (fara dialog).
A fost conceputa o protectie impotriva fly-hack.
Jucatorul nu va putea folosi animatii daca este in cadere libera (anti non-fp).
A fost adaugat un log ce va inregistra toate kick-urile/ban-urile date celor cu hack.
A fost adaugat un seif la spawn-ul civililor. (fiecare jucator va putea sa il foloseasca pentru a depune/retrage droguri/materiale).
Seifurile personale se vor putea accesa din toate HQ-urile. Singura comanda este /safe.
Examenele pentru licente nu se vor mai sustine.
A fost adaugata factiunea School Instructors.  - comanda de vanzare pentru licente: /sl sau /selllicense (licentele vor avea un pret prestabilit).
A fost adaugat vechiul Jail cu acces catre Yard.
Skin-urile factiunilor au fost reconcepute in asa fel incat acestea sa nu se repete intre rank-uri.
 
A fost adaugat jobul Lawyer:
- in sediul LSPD avocatul va tasta /free <nume> <suma>
- cel inchis poate sa accepte sau sa refuze oferta
- o noutate o reprezinta faptul ca cel inchis va putea sa isi aleaga oferta, spre exemplu daca doi avocati doresc sa elibereze un jucator, cel inchis va putea sa aleaga una din oferte.
(inainte oferta cea veche se pierdea)
- avocatul va putea vedea inainte lista celor inchisi (/jaillist) sau (/jl)
- fiecare skill are un pret maxim de eliberare
- un jucator nu poate sa fie eliberat daca are mai mult de 700 secunde de stat in inchisoare.
 
Skin-ul civil initial va fii cel al lui Zero (Skin_289.png)
Vechile sali de antrenament (arena RC Battlefield) au fost adaugate.
In interiorul Jail Yard-ului jucatorii vor putea sa joace barbut. (/dice <nume> <suma>)
Melodia intro a fost schimbata, am ales una tematica.
Vechiul sistem Jail Breakout a fost implementat.
Helperii nu mai sunt obligati sa fie on-duty ca sa primeasca intrebari, ei le pot vedea oricand folosind /questions.
Au fost implementate vechile comenzi /aod , /hod (culoare + hp + armura)
Organizatorii de evenimente / Administratorii On-Duty / Helperii On-Duty nu vor putea sa primeasca damage de la alti jucatori.
Politistii vor vedea un mesaj pe chat atunci cand un jucator ii ataca (+ nivelul de wanted). Hitmanul cu contract pe politistul respectiv nu va fii afisat.
Vechiul sistem de Taze (imobilizarea jucatorului timp de 8 secunde) a fost implementat.
Orice jucator va vedea de acum numele celui care il omoara intr-un mesaj pe chat.
(Exceptii: cel care moare face parte dintr-un gang, a fost ucis de un hitman cu contract, a fost ucis de un coleg de factiune)
Toate comenzile de tip chat au primit filtre suplimentare anti-reclama.
Vechiul sistem undercover a fost adaugat.
(Pentru PD/FBI - culoarea alba , skin-uri de civili si comanda /badge)
(Pentru Hitman Agency - culoarea alba, skin-uri de civili)
 
A fost adaugat un textdraw informativ cu privire la statusul modului undercover. (util in special pentru politisti)
A fost adaugata comanda /badge pentru membrii PD / FBI aflati in modul undercover.
(O noutate aici o reprezinta faptul ca deasupra capului politistul va avea timp de 5 secunde textul Undercover)
(Comanda /badge se va putea folosi odata la 5 secunde)
In modul undercover se va putea intra doar daca politistul/hitman-ul se afla in propriul HQ. (/undercover on)
Din modul undercover se va putea iesi de oriunde. (/undercover off)
Pentru modul undercover au fost adaugate peste 45 skinuri.
A fost adaugata comanda /lawyers pentru a vedea avocatii conectati pe server.
Comanda /id nu va dezvalui identitatea unui membru PD / FBI / Hitman atunci cand acesta este undercover.
 
Un sistem rob foarte accesibil a fost introdus pe server:
La usa seifului (in interiorul bancii) jucatorul va tasta /robbank.
Conditiile: Sa aiba nivel 4, Sa nu faca parte din PD / FBI / Government, Sa aiba minim 10 puncte rob, Sa nu fie organizator eveniment/admin duty/helper duty etc.
Banca se va putea jefui in intervalul orar 10:00 - 23:00.
Banii furati se vor calcula in urmatorul mod: Nivelul jucatorului * 8000 + o suma la intamplare intre 0$ si 10.000$.
Cei din interiorul bancii vor vedea atunci cand un jucator jefuieste banca + suma de bani furata.
 
A fost conceput un sistem Trade.
Prin intermediul acestui sistem jucatorii vor putea negocia diferite bunuri fara a cere ajutorul unui administrator si fara a risca inselatorii.
Un jucator va putea adauga pana la 4 obiecte de schimb (ex 4 masini sau 2 masini, o casa si un bizz sau bani, o casa, un bizz si o masina etc).
Toate comenzile de tipul /sellvehicleto /sellhouseto /sellbizto au fost scoase.
 
Au fost adaugate joburile Arms Dealer si Drugs Dealer.
Ambele vor functiona pe acelasi principiu:
Jucatorii vor cumpara pachete de materiale/droguri si le vor duce la o destinatie setata pentru a procesa materialele/drogurile.
Pentru Arms Dealer: Numarul de materiale primite = 1000 * skill
Pentru Drugs Dealer: Numarul de droguri primite = 10 * skill
Comenzile disponibile:
Arms Dealer: /materials /sellmats /sellgun /creategun (prescurtarile /sg si /cg)
/creategun este o comanda asemanatoare /sellgun doar ca va oferi direct arma jucatorului care o tasteaza. (rapiditate in utilizare).
Drugs Dealer: /drugs /selldrugs
 
A fost adaugat un magazin de materiale in Dillmore. Comanda disponibila este /matsshop (pentru a accesa magazinul).
/matsshop buy <cantitate> - pentru a cumpara materiale.
/matsshop /sell <cantitate> pentru a vinde materiale magazinului.
 
Comanda /usedrugs a fost implementata si va functiona dupa urmatorul principiu:
- comanda va incarca 30 HP la fiecare folosire.
- daca este folosita de doua ori intr-un interval mai scurt de 30 secunde jucatorul va primi efectul 'stoned'.
- efectul 'stoned' dispare automat dupa 15 secunde.
- atunci cand este sub efectul 'stoned' jucatorul nu va mai putea sa foloseasca /usedrugs.
 
A fost adaugat un mic eveniment numit 'Fast Reaction'.
Din 5 in 5 minute se vor afisa pe chat diferite siruri de caractere, primul care scrie sirul de caractere respectiv primeste o suma cuprinsa intre 2.000$ si 3.000$.
 
A fost conceputa o mica masura anti Drive-By.
Jucatorii nu vor putea sa foloseasca Deagle atunci cand sunt pasageri / Mp5 atunci cand sunt soferi.
 
A fost adaugata comanda /adminstats pentru administratorii 5+. (Va afisa statisticile serverului in timp real).
O iconita locala a fost adaugata la locatia magazinului de materiale.
A fost rezolvata vechea problema prin care unghiurile vehiculelor nu ramaneau setate.
Toate intrarile au fost trecute de pe comanda pe butonul ENTER/F.
 
Toate vehiculele care apartin factiunilor, civililor etc sunt acum dinamice.
Se vor putea construi / modifica / sterge direct din joc.
Pentru inceput PD/FBI vor avea cate 15 vehicule (includem aici si cate un elicopter Maverick).
(Pentru undercover: PD - 2 vehicule Sultan si 2 vehicule Bullet, FBI - 2 vehicule Bullet)
Mayor: 2 vehicule Sultan si un vehicul Stretch (limuzina)
News Reporters: 11 News Van + 1 Maverick
Taxi Company: 3 vehicule Sultan, 2 vehicule Cabbie, 5 Taxi, 1 Stretch (limuzina) + 1 Maverick.
School Instructors: 11 Sentinel + 1 Maverick
Hitman Agency: 5 Comet, 5 Huntley si 2 Maverick.
Gang-uri: 5 Savanna, 3 Blade, 2 Greenwood, 1 Remington si 1 Sparrow.
 
Au fost adaugate girofare pentru vehiculele undercover Sultan si Bullet.
A fost adaugat obiectul cu inscriptia 'TAXI' pe vehiculele Sultan de la Taxi Company.
Toate obiectele folosite vor fii de acum dinamice, inclusiv cele atasabile.
Comenzile /explode si /checkweapons au fost implementate si sunt disponibile pentru administratorii 2+.
Toate logurile vor fii memorate in baza de date avand posibilitate de accesare dupa diferite criterii.
(administratorii le vor putea vizualiza pe panel)
Au fost adaugate vehicule destinate incepatorilor in zona spawn-ului.
Radio-ul din case / vehicule a fost scos.
A fost implementata comanda /rmusic pentru a asculta radio din orice locatie, in exterior, in case, bizz-uri sau masini.
A fost adaugata o iconita locala la spawnul civililor.
A fost adaugat Safe-Zone in interiorul Bancii.
A fost adaugat Safe-Zone la spawnul civililor.
Un jucator nu va putea sa mai foloseasca vehiculul personal care apartine altcuiva. (Exceptie: jucatorul detine cheile vehiculului respectiv (/givekey)).
In DealerShip nu vor putea intra mai mult de 7 jucatori simultan.
 
A fost adaugat jobul Fisherman (Pescar)
Jucatorii vor putea pescui la iesirea din orasul Los Santos spre Chiliad, langa mal.
Pentru a pescui jucatorii trebuie sa detina un permis de pescuit (se cumpara de la membrii School Instructors)
Pentru inceput toti jucatorii vor primi la inregistrare cate un permis de pescuit. (probabil 2-3 saptamani dupa deschidere)
Permisul de pescuit este permanent.
Comanda principala este /fish (pentru a arunca undita in apa)
Dupa aproximativ 10 secunde jucatorul va ridica undita din apa si va vedea ce a prins.
Jucatorul poate prinde:
- pesti (2 categorii - grei si usori, sansele sunt egale)
- un sac de bani (2 categorii - mari si mici, sansele sunt egale. Suma maxima intr-un sac mare este de 5.000$)
- alge/gunoi.
- o cutie misterioasa
Jucatorii din apropiere vor vedea ce pescuieste jucatorul respectiv.
Pestii aflati in posesie cat si recordul celui mai greu peste prins se poate vedea folosind /fishes.
Pestii se pot vinde la magazinul pescaresc (langa mal), comanda este /sellfish.
Jucatorul va putea vinde toti pestii sau pe rand.
Jucatorul poate arunca pestii folosind comanda /throwback <id-ul pestelui> sau /tb <id-ul pestelui>
(ID-ul pestelui se poate vedea folosind /fishes).
Jucatorul poate arunca toti pestii aflati in posesie folosind comanda /throwbackfishes sau /tbf
!Pestii se pot arunca doar daca jucatorul se afla la mal. (la locatia de pescuit).
Locatia job-ului Fisherman va beneficia de SafeZone.

  • 8


#6139 GF v0.5 - Easter Update

Posted by iSnake on 27 March 2018 - 08:26 PM

image.png
 
 
image.png
 
A fost rezolvat afisajul comenzii /wanted.
A fost adaugat textul 3d la jobul drugs dealer.
A fost rezolvata problema de afisaj pentru /drugs deliver.
Comanda /reporters a fost adaugata pentru toti jucatorii. (afiseaza reporterii de pe server si statusul lor)
Comanda /taxidrivers a fost adaugata pentru toti jucatorii. (afiseaza taximetristii de pe server si statusul lor)
La inregistrare serverul nu va mai oferi licente (decat permisul de conducere).
2 huntere au fost adaugate pentru PD/FBI. (pe sediul LSPD)
A fost rezolvata problema ID-urilor pentru vehiculele factiunilor.
Durata warului a fost scazuta la 30 minute.
A fost rezolvata problema prin care huntedul nu isi primea banii daca supravietuia 10 minute.
Respawn-ul masinilor la /fvr si /cvr nu se va mai face instant, ci dupa 10 secunde + un mesaj informativ in chat.
A fost rezolvata o problema legata de materialele necesare la /sellgun pentru unele arme.
Un gametext cu numele vehiculului respectiv se va afisa cand un jucator urca intr-un vehicul ca sofer.
Stilul /lc a fost modificat in urma sugestiilor voastre.
Liderii gangurilor vor putea sa dea respawn si vehiculelor aliantei pe timp de war. (folosind tot /fvr)
Comanda /creategun a fost scoasa.
Pentru comanda /sellgun a fost scos pretul, jucatorul care primeste arma nu mai este nevoit sa accepte.
Liderii cluburilor vor putea folosi de acum chat-ul /lc.
A fost adaugata posibilitatea de a folosi un motiv pentru /transfer.
Culoarea Taxi Company a fost setata conform celei GF.
Au fost reglate stilurile pentru /f, /r , /fa.
 
sa-mp-007.png
 
sa-mp-008.png
(este chat-ul pentru lider, cel pentru membrii arata asemanator, doar ca nu este evidentiat, cu siguranta o sa va placa deoarece au fost facute dupa dorintele voastre)
(r se deosebeste acum fara probleme de vc)
 
Jucatorii nu vor mai putea suna /call 112 in urma uciderilor din hunted.
A fost rezolvata problema prin care zona de war nu se salva in baza de date.
Membrii departamentelor nu vor mai putea sa foloseasca /usedrugs.
Au fost adaugate informatii trimise administratorilor la comenzile /setskin, /setpskin.
Jucatorii nu vor mai putea sa se teleporteze la evenimente daca se afla intr-un interior.
Au fost adaugate mini-eventurile in arena. (disponibile helperilor si adminilor)
A fost adaugata comanda /togmb pentru administratorii 3+.
A fost adaugat un biz numit 'Sprunk Company' - va incasa banii in urma sucurilor cumparate din vending machines. (/findbiz 38)
Au fost corectate preturile /free pentru jobul Lawyer.
Au fost adaugate informatii suplimentare la sectiunea Referral. (/help)
Membrii Hitman Agency nu vor mai fii afectati daca omoara tinta care se afla in safe-zone.
Cei cu cont premium vor putea folosi /selldrugs indiferent de job.
Jucatorii cu mai mult de 2 minute de AFK nu se vor mai afisa in lista de contracte.
Melodia de la intro a fost schimbata.
A fost rezolvata problema comenzii /disarm pentru ID 0.
A fost rezolvata problema mesajelor de eroare pentru comanda /heal.
Salariu din partea primarului vor primi doar jucatorii cu level cuprins intre 2 si 5. (era 2 si 8)
A fost rezolvata problema prin care trainingul factiunilor era afisat gresit in urma comenzii /find.
Mesajele fnews si cnews au fost evidentiate la conectarea jucatorului pe server.
O mica parte din scuterele de la spawn civil au fost scoase.
A fost rezolvata problema prin care dupa evenimentul hunted armele si culoarea ramaneau.
3 dintre vehiculele School Instructors au fost transformate in Huntley.
5 case medii au fost adaugate langa GS/LS. (in Glen Park)
Mats Shop si Pills Shop au fost adaugate pe lista /teles.
Savanna a fost adaugata in dealership (35 modele)
Chiriasii vor primi un mesaj informativ atunci cand proprietarul casei schimba pretul chiriei.
Comanda /ram se va putea folosi pe HQ-urile NFS si NRG Club.
Comanda /broke se va putea folosi pe HQ-ul FBI / HQ-urile NFS si NRG Club.
Jucatorii care folosesc /tpevent nu vor mai primi wanted la evenimentul respectiv.
Dupa ce un jucator gaseste sacul cu bani serverul va indica timpul pana la urmatorul sac cu bani ascuns.
Stilul Payday a fost reorganizat pentru a permite jucatorului o interpretare mai usoara.
In /shop a fost adaugat un pachet mats + drugs.
Comanda /mechanics a fost adaugata. Va afisa toti mecanicii conectati.
A fost rezolvata problema prin care nu doar vehiculele implicate in war se respawnau la inceperea acestuia.
Au fost adaugate restrictii de mute la chaturile unde acestea nu existau.
In mini-panelul liderului din comanda /members a fost adaugata o sectiune unde acesta poate vedea statisticile jucatorului pentru ultimul war desfasurat/pentru warul in desfasurare.
 
sa-mp-000.png
 
A fost rezolvata problema crashului pentru fvr si cvr.
Pentru jucatori comanda /mysanctions va fi disponibila.
Pentru administratori /sanctions (verificare sanctiunilor pentru jucatori) - comanda a fost divizata.
A fost rezolvata problema prin care uneori se incarcau 2 misiuni la ora din program.
Zonele de war au fost marite dupa cum arata imaginile de mai jos.
 
Untitled2.png
 
 
Untitled.png
 
Untitled3.png
 
A fost adaugat un sistem Pills. Membrii factiunilor pasnice / departamentelor vor putea folosi /buypills langa spital (/findbiz 18)
Pretul unei pastile este de 100$.
Pe principiul /usedrugs -> /usepills ofera 50HP si consuma 2 pastile.
Intre folosirile /usepills exista un timp de asteptare de 15 secunde.
 
sa-mp-000.png
 
 
image.png
 
A fost adaugat un eveniment special cu ocazia Sarbatorilor de Paste:
La fiecare misiune efectuata exista o sansa de 50% ca jucatorul sa primeasca o cheie speciala, numita si `Easter Key`.
 
sa-mp-000.png
 
sa-mp-006.png
 
Jucatorul poate depune cheia la Oul de Paste situat langa Discheta din Los Santos.
Atunci cand sunt depuse 10 chei la Oul de Paste (cheile pot veni de la jucatori diferiti, acestea sunt la comun, se aduna), va incepe evenimentul propriu-zis.
 
sa-mp-001.png
 
Asupra Oului de Paste se va afisa mereu un 3dtext care indica numarul de chei ramase pana la completare.
Chiar daca serverul primeste restart / update etc. cheile depuse deja raman salvate.
Un jucator poate depune o singura cheie odata.
Cheile primite de jucator in urma misiunilor se salveaza in cont si se pot vedea folosind /stats.
Un ou colorat este ascuns prin San Andreas (toata harta), acesta contine o suma de bani cuprinsa intre 35.000$ si 45.000$ si intre 5-25 coroane.
Pentru a vedea locatia oului se foloseste comanda /egg. Camera jucatorului se va muta asupra locatiei oului colorat.
Jucatorul este nevoit sa ghiceasca zona in care este ascuns oul colorat bazandu-se pe imaginile oferite tastand /egg
 
sa-mp-003.png
 
Primul jucator care gaseste oul colorat primeste misiunea sa il livreze la destinatie.
 
sa-mp-004.png
 
Destinatia reprezinta o locatie la intamplare pe harta (sunt 7 locatii disponibile momentan).
Jucatorul care se afla in posesia oului colorat poate fi gasit folosind aceeasi comanda /egg.
De data aceasta, comanda /egg va fixa un checkpoint asupra jucatorului care detine oul.
Daca jucatorul iese de pe server oul este pierdut la locatia respectiva.
Cel care reuseste sa il ucida pe cel cu oul colorat ii va prelua misiunea acestuia.
Dupa ce oul colorat este livrat la destinatie, jucatorul primeste recompensa.
Evenimentul va putea incepe doar atunci cand la Oul de Paste de langa Discheta se strang 10 chei speciale.
Administratorii 1338+ vor putea seta numarul de chei depuse la Oul de Paste folosind comanda /easterkeys.
La comanda /help a fost adaugata o sectiune speciala destinata evenimentului.
 
sa-mp-005.png
 
 
Update-ul urmeaza sa fie implementat pe server vineri. (Probabil in jurul orelor 16-17)
Vom anunta ora exacta atunci cand update-ul va fii testat integral pe serverul nostru de teste.

  • 7


#1704 GF Beta Updates

Posted by iSnake on 03 March 2018 - 02:15 AM

Un textdraw privind timpul ramas din eveniment a fost adaugat. (Mixed & Minigun Deathmatch)
A fost rezolvata problema de salvare pentru faction log.
A fost rezolvata problema prin care incercarile esuate de logare pentru pin nu se afisau corespunzator.
 
Eventul GunGame a fost adaugat pe server.
Doar adminii 1+ il vor putea porni folosind comanda /ggevent.
Eventul se poate opri oricand folosind /endggevent.
Nivelele de arme si uciderile necesare au ramas cele cu care v-ati obisnuit.
 
Hunting Event a fost adaugat pe server.
Acesta va incepe automat dupa fiecare payday.
Evenimentul necesita minim 2 jucatori pentru a putea incepe.
Momentan premiul se calculeaza in urmatorul mod: 30.000$ + o suma la intamplare intre 0$ si 20.000$.
Comanda /hunted afiseaza locatia jucatorului timp de 10 secunde, dupa care jucatorul primeste 10 secunde de cooldown.
Punctul rosu va urmari jucatorul cu hunted in cele 10 secunde.
De asemenea, punctul rosu va indica daca jucatorul se afla intr-un HQ / Training / Biz / Casa, astfel restul jucatorilor vor putea identifica abuzul mai rapid.
Jucatorul cu hunted nu va putea sa foloseasca barci/avioane/elicoptere.
Evenimentul se incheie atunci cand: 
- jucatorul cu hunted supravietuieste 10 minute.
- jucatorul cu hunted este ucis de un alt jucator.
- jucatorul cu hunted se deconecteaza.

  • 7


#67975 Motivare / Unitate [IMPORTANT]

Posted by ArthuR on Yesterday, 11:25 am

Salutare baietii, astazi vin cu un mesaj catre toata lumea, un mesaj mai mult ca sa intelegeti ce avem de facut si ca avem nevoie de ajutorul tuturor.

 

In primul rand suntem o comunitate, imi pare foarte rau ca multi nu inteleg aceasta chestie si se lasa usor atunci cand vine un server cu un numar mai multi de jucatori online, care chiar daca in 2-3 saptamani o sa fie la acelasi nivel cu noi, ei se lasa dusi de val, asta e un lucru chiar absurd.

 

Am venit cu un gamemode nou, gamemode-ul chiar arata foarte bine, singura problema este ca nu l-am finisat inca, adica nu e ultima versiune, dar voi nu ati avut rabdare in niciun caz.

 

Un gamemode nou a insemnat RPG, RPG a insemnat ca se fac banii mai greu si trebuie sa munciti un pic nu doar sa lasati afk, din nou nu v-a placut acest aspect despre care am ramas foarte dezamagit. 

 

 

Avem peste 100 de membri care intra zilnic pe forum, peste 200 membri pe canalul pe discord si peste 200 membri pe grupul de facebook, dar nu doar atat, in aceasta saptamana de cand este deschis serverul avem peste 600 account-uri create pe server, deci lumea a fost interesa, dar jucatorii de la care se astepta activitatea si motivarea, nu ati incercat deloc sa faceti acest lucru. Un jucator nou cand intra trebuie ajutat, mai ales de cei care cunosc mai multe chestii despre gamemode.

 

Singura problema in aceste zile in comunitatea noastra a fost unitatea si motivatia din partea jucatorilor, mai ales din partea jucatorilor cu mai multa experienta. De aceea am decis sa vin cu un  mesaj si sa va cer ”ajutorul”.

 

Avem un panel aproape cel mai bun din  toate serverele existente pe piata din Romania, avem un gamemode extraordinar, avem nevoie de oameni care sunt gata sa se implice chiar si la ora 2 noaptea.

 

Astept parerile voastre in acest topic si orice mesaj conteaza.

 

 

Nota Bene: Zilele acestea gamemode-ul va primi un update prin care vom adauga ceva event nou pentru a va distra si mai mult pe server, dar si  vor fi mariti banii primiti la joburi.


  • 6


#65028 De ce sa aleg GTA.BLACKGUN.RO?

Posted by ArthuR on 01 June 2019 - 12:20 PM

Va intrebati de ce sa veniti pe noul RPG, GTA.BLACKGUN.RO? O sa va raspund mai jos:

 

- Pentru ca de la deschiderea din martie anul trecut nu am tinut serverul offline nici macar 2 zile.
- Pentru ca de cand am fost eu owner din 2013 am tinut cont ca ati donat pentru conturile premium si vi le-am oferit inapoi ( nu cred ca mai face cineva asa ceva).
- Pentru ca serverul nostru primeste update-uri saptamanale si tinem cont de sugestiile voastre.
- Pentru ca incercam si in 2k19 sa dezvoltam acest joc care e foarte vechi in comparatie cu altele, dar noi pe asta am crescut.
- Pentru ca ne pasa de sa-mp-ul din Romania si am investit destul ca sa va cream o placere cand intrati pe serverul nostru.

Personal, am servere de prin 2013 si nu cred ca v-am dezamagit vreodata , chiar daca m-am certat cu unii dintre voi si poate am fost prea sever cateodata, altfel poate nu iesea atat de bine. Uneori trebuie sa risti ca sa iasa ceva mai bun si trebuie sa tii cont de anumite reguli.

 

In fiecare an costul intretinerii unui server de samp creste din ce in ce mai mult, pentru serverul actual s-a cheltuit foarte mult si va asigur ca o sa iasa ceva frumos, dar doar impreuna putem reusi.

 

Stiu ca aveti si alte oportunitati unde sa jucati, dar din lista de servere actuale, avem cea mai veche istorie dupa BZ si pentru aceasta meritam respect si cred ca trebuie sa aruncati un ochi.

 

Tin sa anunt si sper sa-mi fie citit mesajul:

 

- Venim cu upgrade-uri la host, chiar daca nu prea am mai avut lag ultima perioada.

- Venim cu un staff cat de cat nou cu destula experienta care vor putea organiza buna desfasurare a jocului.

- Venim cu imbunatatiri la anti-cheat.

- Venim cu chestii noi ( ganguri & alte factiuni & alte chestii care nu mai sunt vazute nicaieri ) .

- Venim cu un panel nou cu mult mai multe posibilitati.

- Cei care ati avut chestii pe cont pentru care ati donat ( o sa primiti bonusuri la deschidere , VIP & NRG raman la toti ) .

- Am dat wipe, deci toata lumea o sa aiba sanse egale la o casa, biz, avere, masini.

- O sa organizam concursuri pentru cei mai activi jucatori.

 

 

Eu va multumesc pentru cei care ati fost alaturi de noi si care aveti in gand sa fiti si in continuare.

 

Tu de ce alegi BLACKGUN?

 

Cu stima, fondatorul comunitatii BLACKGUN, ArthuR.


  • 6


#60011 Clarificare RPG

Posted by ArthuR on 19 February 2019 - 03:43 PM

Salut, am tot vazut ca lumea nu are ce face si tot vorbeste ca se modifica serveru spre RPG si alte chestii.

 

Un gamemode nu poate trece peste noapte de pe GF spre un RPG, o sa fie tot acest gamemode, eventual daca o sa facem update-uri o sa fie mai spre RPG.

 

De ce facem asta?

- Avem un an de cand am deschis acest server, nu pot sa zic ca a mers rau, dar nu poti evolua pe un gamemode GF, sau ma rog , este foarte greu. De aceea o sa revenim in scurt timp cu update-uri care sunt sigur ca o sa fie pe placul vostru si nici nu o sa observati ca a fost GF sau RPG, o sa fie pur si simplu BLACKGUN.

 

Suntem de un an deschisi, anume BLACKGUN si nu cred ca am dezamagit, nu am avut un downtime timp de un an mai mare de cateva ore, nu cred ca v-ati intalnit cu 1000 de buguri, tot timpul am incercat sa va cream cele mai bune conditii, asa o sa fie si de acum.

 

Va promitem un joc mult mai placut si longeviv alaturi de noi.

Serverul nu o sa stea inchis nici macar o secunda, o sa dam update-urile cand o sa fie nevoie si dupa ce o sa fie bine testate.

 

Acuma daca vreti, puteti sa va dati cu parerea, sa veniti cu sugestii, o sa tinem cont si de parerea voastra.

 

 

Cu stima, ArthuR, fondatorul comunitatii BlackGun Romania.


  • 6


#48540 GF v0.8.5 - Christmas Update

Posted by iSnake on 16 December 2018 - 11:59 PM

sa-mp-004.png
 
A fost marita limita caselor de pe server.
A fost rezolvata problema prin care mesajele lungi de pe /fa erau trimise de doua ori.
Evenimentul Hot Airline a fost dezactivat.
Recompensele la misiuni au fost dublate.
Salariile saptamanale au fost marite.
A fost adaugata comanda /coleaders.
A fost adaugata zona de war Pershing Square cu spawnurile Varrios Los Aztecas respectiv Grove Street.
Precizia sistemului Anti C-Bug a fost imbunatatita.
Proprietarul bizzului /whisper va putea seta pretul maxim de 150$ per mesaj. (era 70$)
A fost rezolvata problema prin care uneori logul trade nu salva tranzactiile cu lingouri corect.
Logurile de statistica au fost optimizate.
Orasul Los Santos a fost decorat in spiritul sarbatorilor de iarna.
A fost adaugata o melodie de intro in spiritul sarbatorilor de iarna.
A fost adaugata o noua animatie de logare in spiritul sarbatorilor de iarna.
Sumele de bani din /shop au fost triplate.
 
sa-mp-003.png
 
 
A fost adaugat un mini quest cu ocazia sarbatorilor de iarna pe care il vom prezenta in urmatoarele randuri:
Sania lui Mos Craciun a fost avariata si doar voi il mai puteti ajuta pe Mosu' sa o repare si sa livreze cadourile la timp.
Obiectivul este acela de a aduna piesele pierdute din zona saniei. O piesa este descoperita pe harta din 5 in 5 minute.
Daca dupa 5 minute piesa nu a fost gasita NU se va spawna alta piesa. (va ramane aceeasi)
Piesele sunt de 3 tipuri si pot arata in urmatorul fel:
 
sa-mp-007.png  sa-mp-000.png  sa-mp-001.png
 
 
Piesele gasite sunt folosite ca monede de schimb pentru cadouri din sacul mosului.
Printre recompense se numara Caciula lui Mos Craciun (permanenta), Spin Points, Pachete albe pentru laborator, Rubedo, Coroane etc.
 
Harta questului:
cu X galben este marcata locatia saniei.
cu chenare albastre sunt marcate zonele in care piesele sunt descoperite.
 
sa-mp-000.png
 
Update-ul a fost deja implementat pe serverul de teste, va fii integrat curand, in urma testarii.
 

  • 6


#38246 GF v0.8.3

Posted by iSnake on 19 September 2018 - 12:18 AM

A fost rezolvata problema prin care uneori cooldownul la membrii Hitman nu se seta automat.
Au fost rezolvate problemele de interogare pentru comenzile /alias si /ips
A fost rezolvata problema prin care banurile temporare nu expirau.
Administratorii nu vor mai putea face misiuni in alte interioare.
Problema de afisaj a comenzii /service a fost rezolvata.
A fost rezolvata problema prin care vehiculul blindat se spawna incuiat.
A fost rezolvata problema comenzii /fix.
Se va putea folosi /buyfood si /drink in restaurant - biz 24.
De acum se va putea folosi comanda /broke la cluburi.
De acum se va putea folosi comanda /ram la cluburi.
A fost rezolvata problema prin care obiectele containerului dispareau uneori.
Warul a fost mutat la ora 21.
Noul interval de turf wars: 17:00 - 20:00.
 
A fost adaugat un sistem de tip Spin for Win.
Pentru a folosi comanda /spin jucatorii au nevoie de 6 puncte spin.
Un jucator primeste un punct spin la fiecare payday.
Locatia /spin este aratata pe /gps -> Spin Place.
 
sa-mp-001.png sa-mp-000.png
sa-mp-003.png
 
Update-ul ruleaza acum pe serverul de teste, se va implementa dupa ce testarea va fii finalizata.

  • 6


#2478 GF Beta Updates

Posted by iSnake on 15 March 2018 - 06:21 PM

Adminii care folosesc /fly nu vor mai primi damage din coliziuni.
A fost rezolvata o problema legata de afisarea intrebarilor la Trivia.
Cluburile vor aparea de acum si pe comanda /factions.
Au fost adaugate prescrutarile /lw si /aw pentru /lwarn si /awarn.
La comanda /setstat a fost adaugata posibilitatea de a schimba varsta si sexul unui jucator.
A fost adaugat aliasul /selectspawn pentru comanda /spawnchange.
In factiunea Hitman Agency, membrul isi va anunta automat cooldown-ul de 5 minute dupa ce foloseste /leavehit sau indeplineste contractul.
Serverul a fost optimizat (variabile & interioare custom) pentru 150 sloturi jucatori.
Cateva vehicule de tip Vortex si Monster au fost adaugate pe Chilliad.
Toate locatiile joburilor au fost adaugate in dialogul /teles.
Au fost adaugate 3 avioane Stuntplane, 2 Dodo, 1 Andromada si 3 elicoptere Maverick pe aeroportul din Los Santos.
Au fost adaugate cateva barci + un Seasparrow la malul plajei din Los Santos.
 
A fost adaugat un sistem de tipul Rent Vehicle.
Se va putea folosi comanda /rentvehicle la bizz-ul Rent Car LS (/findbizz 6) sau Rent Bike LS (/findbizz 37)
Pentru a incheia contractul de inchiriere se foloseste comanda /unrentvehicle.
De asemenea, contractul de inchiriere se incheie atunci cand vehiculul este distrus.
Doar jucatorul care a inchiriat vehiculul il va putea conduce.
 
Un eveniment de tip Last Car Standing a fost adaugat.
Se va desfasura pe stadionul din Las Venturas.
Adminii/Helperii vor putea porni evenimentul folosind /lcsevent .
Jucatorii se pot alatura folosind comanda /joinlcs .
 
Un eveniment de tip Derby Destruction cu Monstere a fost adaugat.
Se va desfasura in arena speciala.
Adminii vor putea porni evenimentul folosind /ddevent .
Jucatorii se pot alatura folosind comanda /joindd .

  • 6


#24192 GF v0.7.2 - Big Update

Posted by iSnake on 29 June 2018 - 01:27 PM

Au fost aduse mici modificari in privinta optimizarii pentru sistemul de banuri temporare.
Limitele maxime pentru produsele bizz-urilor au fost marite. (/bizfee si /itemprice)
In meniul vehicle info din /v nu se va mai afisa pretul vehiculului daca acesta este premium. (voucher/cumparat din shop etc)
Functiile de proximitate au fost rescrise in vederea optimizarii.
Toti jucatorii primesc level 25 un slot de vehicul aditional. (inclusiv cei care au deja level 25)
Sacul cu bani a fost dezactivat temporar.
Comanda /setevent a fost rescrisa in vederea optimizarii.
4 Faggio si alte 4 vehicule de civili au fost mutate de la spawn-ul civililor.
La Taxi Company un vehicul Premier a fost inlocuit cu un Sultan.
A fost rezolvata problema comenzii /v pentru jucatorii cu numarul maxim de vehicule.
Premiile in coroane,bani,materiale,droguri,culori hidden si bonus salarial au fost marite pentru GiftBox.
Eficienta protectiei anti silent cp teleport a fost crescuta.
 
 
Lista /rmusic a fost actualizata. Toate linkurile sunt functionale. 
Pentru cei ce inca au probleme cu unele posturi - descarcati pluginul audio (unele posturi necesita acest plugin)
 
--------------------------------------------------------------------
A fost conceput un sistem numit 'Rainbow Colors'.
Acest sistem este destinat vehiculelor personale.
Culoarea curcubeu se poate activa din meniul /vcolor.
Pentru a activa o astfel de culoare jucatorul are nevoie de 1 culoare rainbow.
Culoarea curcubeu va face ca vehiculul personal sa isi schimbe culoarea din 5 in 5 secunde.
Culorile nu sunt setate la intamplare, ele respecta ordinea culorilor unui curcubeu.
(se incepe de la rosu si se opreste la violet inchis, apoi se repeta sirul).
Culorile rainbow disponibile se pot vedea la /stats, langa culorile hidden.
Pentru a sterge o culoare rainbow se alege o alta culoare din meniul /vcolor. (pentru partea principala sau secundara, nu are importanta)
Momentan culorile rainbow se pot obtine doar de la activitatile din laboratorul de droguri.
Aveti chiar aici o scurta demonstratie:
 
--------------------------------------------------------------------
A fost conceput un mic sistem de 'Lingouri'.
Lingoul va reprezenta o noua moneda virtuala. Un lingou va costa 100.000.000$ (100kk) si se va putea cumpara/vinde la banca.
Atunci cand un jucator vinde un lingou la banca, aceasta va percepe o taxa de 2%.
(Astfel, un jucator poate cumpara un lingou cu 100kk, insa il va vinde cu 98kk)
Am ales sa implementam aceasta taxa deoarece nu dorim sa incurajam acest trafic de schimburi bani-lingouri.
Lingourile vin in sprijinul jucatorilor cu o avere care poate depasi limita admisa.
Lista /richlist se va calcula in functie de numarul de lingouri ale jucatorilor.
Comenzile disponibile sunt: /buybars si /sellbars.
Lingourile vor aparea in dreapta ecranului, sub banii jucatorului.
Exista pe /hud o optiune prin care jucatorul poate sa activeze/dezactiveze afisajul /hud.
In ansamblu, lingourile constituie o metoda mai sigura de a pastra banii.
De asemenea, lingourile se pot negocia prin sistemul /trade.
Sunt insa si cateva restrictii pentru a impiedica abuzurile (schimburile de genul lingou-bani, oferitul de lingouri gratis etc)
La comanda /help a fost adaugata o scurta descriere a sistemului de lingouri.
!! FOARTE IMPORTANT: La fiecare payday toti jucatorii vor primi 'bani din lingouri'.
Ca sa fiu mai explicit, la salariul obisnuit se aduna si banii din lingouri (ca si cum jucatorul ar fi avut banii depozitati in banca)
Vreau ca TOTI jucatorii cu sume de bani mari (peste 1.5kkk, 2kkk) sa isi depoziteze banii in lingouri.
Ei nu au nimic de pierdut, salariul la payday este acelasi, dupa cum am mentionat si mai sus.
!!! In urma implementarii acestui sistem nu mai raspundem de problema cu banii pe minus. Cine nu isi depoziteaza averea in lingouri isi asuma riscul.
(ma refer aici DOAR la jucatorii cu averi mari, cei care sunt aproape sa depaseasca limita de 2.147kkk si sa ajunga cu banii pe minus)
 
sa-mp-000.png
 
--------------------------------------------------------------------
A fost conceput un sistem complex numit 'Drugs Laboratory'.
Fiecare jucator va putea sa achizitioneze un laborator (de la nivel 5+).
Un laborator costa $1.000.000, durata fiind permanenta.
Laboratorul este personal. (nu pot intra mai multi jucatori in acelasi laborator, fiecare jucator are propriul laborator)
Laboratoarele sunt nelimitate, oricine poate cumpara un laborator, la orice ora, trebuie doar sa indeplineasca cerintele de mai sus. (1kk + lvl 5)
 
De la centrul de control se pot face toate operatiunile disponibile.
 
sa-mp-007.png
 
 
Intretinerea plantelor este recompensata cu coroane.
Pentru procesul de recoltare+rafinare, recompensa se bazeaza pe niste pachete de droguri neprelucrate sau autentice.
Pachetele neprelucrate sunt transformate in pachete autentice la masa de lucru.
Pachetele autentice sunt de 3 tipuri: Galben, Albastru si Alb
Prin procesul de rafinare jucatorii pot transforma pachetele Albastre si Albe in pachete Galbene.
Cu ajutorul pachetelor galbene jucatorul va putea sa achizitioneze diferite premii din magazinul laboratorului.
Ramura de export se bazeaza pe transportarea pachetelor albastre de droguri catre dealerii locali. 
In urma exportului jucatorul este recompensat cu o suma de bani si o cantitate de droguri.
 
sa-mp-002.png
 
 
sa-mp-009.png
 
sa-mp-012.png
 
sa-mp-013.png
 
sa-mp-014.png
 
sa-mp-016.png
 
Prin imbunatatirea laboratorului jucatorul primeste avantaje precum:
- mai multe coroane la intretinerea plantelor.
- sanse mai mari la reusita de rafinare. (fiecare nivel al laboratorului creste sansa de reusita cu 1%)
- sansa mai mare la prelucrarea unui pachet galben.
- recompensa mai mare in urma exportului
- vehicule mai performante la export.
- mai multe locatii de plantare (pana la 4 locatii)
Pretul unei imbunatatiri este de 500.000$ * nivelul actual al laboratorului.
 
O planta cultivata devine gata de recoltare dupa 300 secunde de la plantare.
Planta are 3 stadii.
In stadiul 1 este o planta de marime mica.
In stadiul 2 este o planta de marime medie.
In stadiul 3 este o planta de marime mare si gata de recoltare.
Recoltarea se face folosind comanda /harvest.
 
Sansele de reusita la rafinare sunt urmatoarele:
- pachet alb in pachet albastru -> 60% sansa de reusita, la aceasta se adauga si procentul in functie de nivelul laboratorului.
De exemplu, daca laboratorul are nivel 40, sansa creste cu 40% si in final rezulta o rata de 100% de succes.
- pachet albastru in pachet galben -> 15% sansa de reusita, la aceasta se adauga si procentul in functie de nivelul laboratorului.
De exemplu, daca laboratorul are nivel 85, sansa creste cu 85% si in final rezulta o rata de 100% de succes.
 
 
sa-mp-010.png
In interiorul laboratorului se afla un magazin special.
Pentru a accesa magazinul jucatorii folosesc /lshop.
Magazinul cuprinde cateva obiecte speciale, unele dintre ele (precum rainbow color) nu se pot obtine prin alte metode.
Moneda de schimb pentru magazinul laboratorului este reprezentata de 'Pachetele galbene'.
 
sa-mp-001.png
 
Va las pe voi sa descoperiti mai multe, eu am incercat sa va explic pe scurt detaliile tehnice.
Incepem ultima sesiune de testare pentru acest update, apoi vom anunta data implementarii.

  • 6


#17608 GF v0.6.9

Posted by iSnake on 25 May 2018 - 08:08 PM

A fost rezolvata problema prin care jucatorii cu conturi bancare de 700kk+ primeau banii pe dobanda cu minus.
A fost rezolvata problema prin care modelul vehiculului nu aparea la /insertcar.
A fost rezolvata problema prin care membrii nu vedeau informatiile la actualizare. (/addcnews)
A fost rezolvata problema sintaxei pentru comanda /aw.
A fost rezolvata problema prin care politistii primeau mesaje informative despre damage-ul primit la Faction Battle.
A fost rezolvata problema textului /arrest.
 
La bizzurile Rent Car / Rent Bike au fost adaugate texte suplimentare pentru a ajuta incepatorii.
A fost adaugata comanda /fbstats pentru a vedea topul saptamanal pentru bataliile castigate.
Vor putea folosi /provoke doar jucatorii din virtual world 0.
Jucatorii nu vor mai putea folosi /call 112 in timpul faction battle.
Jucatorii nu vor mai primi mesaje informative in timpul faction battle. (cele legate de ucideri cops)
Salariile la cluburi se vor oferi de acum in fiecare duminica la ora 20:00. (cele de la factiuni raman sambata la aceeasi ora)
Textdrawul data & ora a primit imbunatatiri minore.
Atunci cand doi membrii din aceeasi factiune se omoara intre ei factiunea va pierde un punct.
Functia de recrutare pentru lideri (/recruit) a fost scoasa.
Au fost marite taxele limita pe care proprietarii bizz-urilor le pot seta.
De acum orice rank4+ poate provoca o alta factiune la un faction battle.
Au fost efectuate mici modificari pentru a evita eventualele probleme de desfasurare la faction battle.
Distanta maxima dintre un cop si un suspect cu wanted este acum de 60 unitati.
De acum politistul va primi un mesaj atunci cand un jucator il ucide (+ nivelul de wanted).

  • 6


#13524 GF v0.6.6

Posted by iSnake on 05 May 2018 - 10:12 PM

Jucatorul tinta la Hunt Event nu va mai putea sa inceapa o misiune.
Jucatorul ales tinta la Hunt Event va fii oprit automat din orice activitate de tipul misiune/job etc.
Atunci cand licentierii vand un pachet de licente, vor primi 5 puncte in loc de unul singur. (pentru fiecare licenta din pachet)
A fost micsorata raza de actiune a reparatiei PNS-urilor de la 10m la 8m.
Atunci cand un jucator foloseste optiunea 'Sterge tot' in cadrul unui trade, pentru ambii jucatori statusul va deveni 'Nepregatit'.
A fost adaugata comanda /chouseint pentru a seta unei case orice interior existent in San Andreas. (pentru administratorii 1338+)
Pentru helperii level 2 a fost adaugata comanda /kick.
A fost rezolvata problema prin care unii jucatori ramaneau cu bani pe minus dupa trade.
A fost rezolvata problema prin tradeul nu se finaliza automat.
Au fost adaugate 2 zone suplimentare pentru evenimentul Mixed Deathmatch. (/dmevent <premiu> <zona-1 2 sau 3>)
Au fost adaugate 2 zone suplimentare pentru evenimentul Tec9 Deathmatch. (/tec9event <premiu> <zona-1 2 sau 3>)
Au fost adaugate 2 zone suplimentare pentru evenimentul Minigun Deathmatch. (/mgevent <premiu> <zona-1 2 sau 3>)
Faction Punishul maxim pentru un membru a fost scazut la 30.
Recompensele oferite la Daily Reward Login au fost marite (cele in bani si coroane)
 
google-bad-luck-15-463x220.gif
 
A fost adaugat un eveniment numit Bad Luck.
Orice helper/admin poate porni evenimentul folosind /luckevent.
Jucatorii se pot inscrie folosind /joinluckevent.
Inscrierile sunt deschise timp de 1 minut, apoi incepe evenimentul propriu-zis.
Sunt 8 mini-arene pe care jucatorii le vor parcurge treptat alegand unul din cele 2 cadouri puse la dispozitie.
Dintre cele 2 cadouri, unul este potrivit, altul este gresit.
Cel potrivit trimite jucatorul in arena urmatoare.
Cel gresit va duce jucatorul la descalificare.
Evenimentul se incheie automat dupa 5 minute.
 
sa-mp-002.png
 
 
Update-ul se va implementa in aceasta noapte.

  • 6


#31491 GF v0.8.0 - Legendary Killer Arena

Posted by iSnake on 07 August 2018 - 11:15 PM

A fost rezolvata problema prin care liderii de ganguri nu puteau vedea un raport fara sa il stearga.
A fost rezolvata problema prin care scorurile personale la war nu se actualizau pe /sm.
A fost rezolvata definitiv problema prin care id-urile bizurilor obtinute prin /trade nu se salvau.
A fost rezolvata problema prin care logul interioarelor cumparate nu era memorat.
A fost rezolvata problema prin care uneori uciderile la turf war nu se luau in considerare.
A fost rezolvata problema prin care numarul mecanicilor din /service era afisat gresit.
A fost rezolvata problema prin care tinta putea vedea folosind /hud (Damage Feed) ce hitman avea contract pe el.
 
Evenimentul 'Servieta' a fost scos. Lucram la un eveniment mai interactiv in acelasi gen.
Daca un gang este implicat intr-un turf war si are 0 membrii online, gang-ul va pierde teritoriul cu scorul de 10-0.
Au fost adaugate informatiile despre turf wars pentru fiecare membru (panoul /members - scorurile ultimului turf precum si numarul de turfuri din acea saptamana)
Au fost adaugate informatii despre scorurile membrilor la Turf War pe /sm. (/showmembers)
 
A fost conceput un sistem de dueluri 1vs1.
Arena este sub forma unui bizz. (/findbiz 40).
Proprietarul bizzului poate seta o taxa de participare folosind /itemprice. (limita de $10.000)
Se foloseste comanda /duel la intrarea in arena pentru a provoca pe cineva.
Sintaxa comenzii duel: /duel <id/nume jucator> <numele armei> <suma>
- Numele armei poate sa fie: Deagle , Mp5 , AK47 , M4 , Sniper , Tec9 , Shotgun
(Acestea sunt toate armele disponibile pentru duel)
Duelul are o limita de timp de 5 minute. Dupa 5 minute duelul este anulat automat.
Pot avea loc mai multe dueluri in acelasi timp, nu exista o limita in acest sens.
Arena este una spatioasa, jucatorii sunt fixati la inceput spate in spate (la o distanta de aproximativ 10 unitati)
Scurta demonstratie:
 
Update-ul o sa fie implementat in cursul zilei de azi, 8.8.2018.
Implementarea lui este o prioritate pentru a rezolva cat mai repede problema de la war.
 
 

  • 7