Jump to content

Progres general server


iSnake
 Share

Recommended Posts

Proiectul a fost inceput pe data de 31 ianuarie 2021.

Dupa cum am specificat si in topicul de anunt, lucrez impreuna cu @Wasay la dezvoltarea unui mod de joc asemanator cu cel de pe sa-mp, in special pentru noi, jucatorii vechi si nostalgici 😋 .

 

blackgun v0.0.1

-------------------------------------

 

O sa va adaug niste imagini, cu toate ca nu sunt reprezentative, momentan nu este nimic special adaugat tocmai pentru ca am lucrat pe partea interna a serverului, ne-am pregatit sa zic asa 'atelierul de lucru'.

Sistem de logare & inregistrare + mini-tutorial bazate pe dialogurile clasice din SA-MP ✔️
 

1.png

 

Interfata dialogurilor a fost refacuta complet, jucatorii au acum posibilitatea sa interactioneze cu acestea folosind butoanele (ENTER / ESC / UP / DOWN) ✔️
Sistem custom-time (ora din joc coincide cu ora din realitate, la fel ca pe SA-MP) ✔️

 

6.png

 

Interfata logo , nume jucator , ora si data ✔️
Sistem de administratori si helperi (50+ comenzi - nefinalizat) 💬

 

4.png

 

5.png

 

Interfata a banilor, asemanatoare cu cea din SA:MP insa cu o mica influenta din GTA5, cash + cont bancar ✔️
 

7.png

 

Sistemul de progres nivel & puncte de respect, payday ✔️
 

3.png

 

Chat custom cu functii de customizare, linii de chat mai lungi si bara de derulare incorporata ✔️
 

2.png

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • Wasay locked this topic

Interfata a fost completata cu:


- un afisaj FPS & Ping
- un afisaj al locatiei din joc.
- speedometer clasic

 

1.png 2.png 3.png


 + comanda /hud care permite activarea/dezactivarea afisajului in orice moment.
 

Au fost adaugate mesajele informative din 6 in 6 minute, cele de pe serverul de SA:MP cu mici modificari / adaugari.


Aspectul vizual al dialogurilor a fost imbunatatit.

 

4.png

 

A fost conceput mini-sistemul de atribuire automata de id-uri pentru vehiculele de pe server + functii custom pentru actiuni asupra vehiculelor. 
Ne vor ajuta in mod special pe partea de control entitati.

 

A fost conceputa interfata custom de spawn/death care ne va ajuta sa administram pe viitor spawnurile de factiune, event etc.
Pentru inceput am fixat spawnul civililor intr-o zona asemanatoare spawnului de pe SA:MP.
Am setat un timp de 2.5 secunde de asteptare pentru respawn dupa death, cel original era ceva mai lung. (in jur de 4.5 sec)

 

spawn.png

 

A fost realizata criptarea parolelor jucatorilor, am actualizat toate functiile de register/login.

Link to comment
Share on other sites

2.png

 

A fost efectuata o scurta revizie de optimizare asupra progresului de pana acum.

 

A fost scris sistemul de banuri permanente & temporare.
Banurile sunt de 3 tipuri:
1. pe nume, jucatorii isi vor putea face alte conturi daca unul este banat.
2. pe ip, jucatorii nu vor mai putea juca de pe ip-ul detinut in momentul banului.
3. pe rockstar social id, jucatorii nu vor mai putea juca pe server cu contul de rockstar de pe care au primit ban, acest lucru inseamna ca sunt nevoiti sa achizitioneze din nou jocul pentru a mai putea juca pe server.
Comenzile de administratori /ban /banip /bansc /unban /offban au fost implementate.
Functia de unban automat pentru banurile temporare a fost implementata.

 

4.png

 

 

A fost scris sistemul de vehicule dinamice.
In aceasta categorie intra toate vehiculele de pe server inafara de cele personale (de pe strada, de la factiuni etc)
Administratorii 1338+ vor avea acces sa le creeze si modifice direct din joc, totul fiind salvat in baza de date. - /vcreate /vpark /vedit /vmodel /vdimension 

 

3.png

 

 

A fost scris sistemul de AFK.

1.png
La fel ca pe serverul de sa-mp, nu vom tine cont de timpul AFK in acordarea orelor jucate.
Jucatorii primesc un mesaj in chat cu timpul stat AFK in momentul in care revin pe server.

Ceva nou este faptul ca atunci cand jucatorii tasteaza o comanda sau tasteaza in chat sunt scosi automat din modul AFK.
Folosind comanda </id> jucatorii vor putea vedea statusul altor jucatori.
Statusul administratorilor nu este afisat.

 

Link to comment
Share on other sites

Sistemul de reporturi si intrebari a fost finalizat cu afisajul dedicat staffului in partea stanga a ecranului.
A fost adaugat un timp de logare/inregistare de 30 de secunde.
A fost imbunatatit aspectul chat-ului, am inlaturat efectul pixelat si i-am dat fontului putina umbra.

 

A fost conceput un meniu interactiv care va contine:
- posibilitatea de a schimba expresia faciala (6 disponibile)
- posibilitatea de a aplica o animatie (6 disponibile), aici probabil vom complenta si cu clasicul /animlist de pe SA:MP, insa cele 6 animatii din meniu vor reprezenta niste scurtaturi pentru animatii precum surrender, salute, wave etc.
- posibilitatea de a schimba stilul de mers (6 disponibile)
- posibilitatea de a dezactiva chat-ul. Pe Rage nu exista butonul F7, chat-ul este custom, construit de noi, asa ca tot noi suntem responsabili sa adaugam si aceasta 'setare'.
+ alte 2 comenzi de meniu neutilizate momentan.

 

 

Link to comment
Share on other sites

A fost scris sistemul de Dealership, am incercat ceva diferit aici fata de cel de pe sa:mp deoarece era pacat sa nu ne folosim de resursele oferite de platforma rage, multumiri lui @Mush pentru color picker.

 

Au fost adaugate 2 casete informative pentru butoanele T si N in partea din dreapta a ecranului, se pot observa in clipul de prezentare de mai jos, alaturi de dealership.

 

 

Link to comment
Share on other sites

A fost finalizat dealership-ul cu toate comenzile administrative necesare, sistemul este acum complet dinamic.

 

2.png

 

Sistemul propriu zis de detinere a vehiculelor personale a fost scris.

 

3.png


Pe langa optiunile de baza (pret si stoc), administratorii vor putea sa adauge sau chiar sa schimbe pe loc modelul unui vehicul din dealership.
La vizualizarea modelelor din dealership motoarele nu vor mai porni automat.
Au fost rezolvate mici probleme de interfata ale chat-ului pe partea de client, pentru mesajele care se intindeau pe 2 linii. A fost adaugata posibilitatea de a trimite mesaje pe 3 sau chiar 4 linii (chat sau comenzi).
A fost refacut aspectul speedometerului.

 

A fost adaugata o lista cu jucatorii online (tasta Z), va contine Id-ul, numele, nivelul si pingul, cat si un contorizator al jucatorilor conectati, la fel ca pe sa-mp.

 

1.png

Link to comment
Share on other sites

 

A fost scris panoul de control pentru vehiculele personale, functii precum tow, find, plate, lock/unlock, spawn/despawn la comanda, despawn la deconectare etc.

Momentan este un design simplu, bazat pe dialoguri, pe viitor vom incerca niste meniuri personalizate.

Link to comment
Share on other sites

A fost adaugat un contorizator al incercarilor esuate de login + informatii pentru admini.
La 4 incercari esuate jucatorul primeste ban permanent doar pe ip.


A fost scris creatorul de caractere, imediat dupa inregistrare jucatorul este nevoit sa isi creeze un caracter dupa bunul plac.
Se va alege genul si se vor putea aduce o multime de modificari fetei:

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

A fost optimizat modul de afisare pentru lista de jucatori, aceasta nu se va mai incarca automat, ci doar atunci cand jucatorul apasa Z.
Numarul de jucatori este actualizat in permanenta, insa detaliile se actualizeaza doar cand un jucator intra pe server/iese de pe server sau din 60 in 60 de secunde.
Momentan nu putem estima resursele consumate in functie de modul de actualizare pentru lista de jucatori, pe viitor vor mai exista modificari pentru a face lista sa fie actualizata cat mai rapid si eficient.

 

A fost scris sistemul de /ad-uri, identic cu cel de pe sa-mp, ad-urile se vor distribui din minut in minut.
Comenzile disponibile: (/ad)vertise /myad /deletead , /adcancel - pentru administratori.

 

A fost adaugat un filtru de reclama pentru toate comenzile de tip chat.

 

Sistemul clasic cu puncte de respect a fost inlocuit cu unul bazat pe EXP.
Se va oferi EXP atat la payday cat si la diferite activitati desfasurate pe server.
Va exista si un bar al progresului, cel original din gta online.

 

1.png

 

Meniul interactiv a primit o extindere pentru functiile de control ale vehiculelor.

Se vor putea deschide: capota, portbagajul, usile din fata

+  butonul de inchidere/deschidere vehicul personal a fost mutat tot aici. 

Actiunile sunt sincronizate si ceilalti jucatori le vor putea vedea.

 

 

Link to comment
Share on other sites

A fost scris sistemul de case.
Functiile de editare , adaugare , stergere case din joc sunt disponibile.

Au fost adaugate 50 de interioare de case, pregatite de utilizat.
Ca aspect, casele arata la fel ca cele din sa-mp, un pickup si un text alaturi de o iconita pe harta. 
Pe langa interioarele noi, ceva nou este si un pickup interior pentru fiecare casa, pentru a face vizibila iesirea din casa.

 

3.png


Accesul se face pe baza comenzilor /enter sau /exit dar si F/ENTER.
Functiile de rentroom au fost scrise, alaturi de cele disponibile proprietarilor: /setrent /setrentable.
Taxa de rent la fiecare payday, seiful casei dar si comanda (/h)ouse(withdraw) au fost adaugate.

 

2.png

 

Am adaugat comanda /selectspawn (/spawnchange) si totodata am creeat si spawnurile dinamice pentru factiuni / casa cumparata / casa inchiriata.

 

A fost adaugat odometer pentru vehiculele personale. Scopul este strict informativ, o statistica in plus pentru vehiculul personal, pentru cei care sunt interesati de acest detaliu. 
Tine doar de voi daca doriti sa faceti kilometrajul sa influenteze pretul vehiculului.
Kilometrajul se va afisa si pe speedometerul din coltul din dreapta. Acesta se va scala automat, in functie de tipul vehiculului (personal sau nu)

1.png

 

Link to comment
Share on other sites

1.png

 

--------------------
Modul de introducere & selectare pentru culorile vehiculelor a fost schimbat. 
Pentru creeare se vor putea introduce culori de tipul HEX, dar si simple coduri de culori din joc.
Au fost adaugate filtre care vor verifica daca culorile introduse sunt valide si se pot aplica pe vehicule.
Aceste culori (hex sau id) sunt destinate vehiculelor adaugate prin comenzi de administrator, pentru ca pentru restu va exista color picker (la blackgun customs sau in dealership)

 

--------------------
Optiunea de resetare a varstei pentru vehiculul personal a fost completata cu resetarea numarului de kilometri parcursi.

 

2.png


--------------------
A fost scris un sistem custom de notificari cu un design simplist.
Fiind dinamice, vom putea realiza notificari in orice parte a ecranului.
A fost adaugata si o optiune de progress-bar pentru notificari care ne va ajuta pe viitor.

 

--------------------
A fost adaugata o optiune noua pentru vehiculele personale: "Cheama vehiculul la tine".

Functia permite jucatorului sa isi cheme vehiculul la pozitia actuala prin intermediul unui mecanic.

Modul de functionare il aveti in clipul de mai jos:

 

 

Link to comment
Share on other sites

--------------------
Chat-ul custom a fost modificat. Au fost adaugate comenzile /timestamp , /pagesize si /fontsize .
A fost adaugat un cfg de memorare a setarilor pentru fiecare jucator.
A fost optimizat timpul de raspuns pentru mesaje si comenzi.

--------------------
A fost scris sistemul de vehicule tunning / respray / repair: Blackgun Customs.
Momentan exista un singur astfel de shop, vor exista mai multe prin Los Santos si imprejurimi.
Fiecare magazin va avea langa el un biz de care o sa fie legat.
Toate modificarile generale (motor, suspensii, tractiune, frane, roti etc sunt disponibile) + altele custom pentru diferite modele de masini (ex pentru unele SUV-uri portbagaj cu roata de rezerva, cu usa, acoperis panoramic, pentru cele de curse vor exista modele de colant)
Preturile nu sunt fixate, nu le luati in seama.

 

 

Link to comment
Share on other sites

2.png

 

A fost scris sistemul de bizzuri. Primele bizuri adaugate sunt 3 x BG Customs prin Los Santos. (tunning, respray si repair)


A fost adaugat bizul CNN.

 

A fost adaugate cateva bizuri de tip benzinarie prin LS si imprejurimi. Unele benzinarii au in componenta lor si magazine de tip 24/7, acestea vor servi ca o proprietate comuna, adica 24/7 + benzinarie intr-un singur biz. 
Exista si magazine care nu au in componenta lor benzinarii, acestea sunt simple magazine 24/7, dar exista si benzinarii fara magazin, care vor servi ca simple benzinarii.
Ideea principala este ca acolo unde exista o benzinarie + un magazin, se considera un singur biz, banii din /fill si /buy vor intra intr-un singur biz la proprietatea respectiva.

 

Sistemul de fuel a fost implementat. Se va putea folosi /fill la benzinarii dar si /fillcan sau /fillgascan pentru a umple canistra de combustibil.
Canistra se achizitioneaza intai de la 24/7.
Canistra contine 50% fuel.
Canistra se utilizeaza folosind meniul Ped (tasta N).k

 

Au fost adaugate primele loguri care ne vor ajuta pe noi adminii la diferite verificari. (statistici, istoric sau verificari de posibile bug-uri)
Au fost adaugate comenzi administrative pentru tp la anumite coordonate sau waypoint pentru admini, la fel ne vor folosi in stabilirea locatiilor de pe server.

 

A fost adaugat evenimentul Fast-Reaction (din 5 in 5 minute)

 

1.png

 

A fost adaugat sistemul Lotto - din ora in ora, functioneaza la fel ca cel de pe SA:MP.
A fost adaugat si un biz Lottery care va incasa banii din bilete.
Comenzi: /lotto /lottonumber

Link to comment
Share on other sites

A fost adaugat un contorizator al productiei zilnice pentru fiecare biz.
Productia se reseteaza zilnic la 00:00.
Se va putea verifica productia unui biz folosind /bizinfo sau pe panel.

 

A fost scris sistemul bancar cu functiile:
- Depune bani
- Retrage bani
- Transfera bani (posibilitatea de a transfera unui jucator offline)
- Istoric tranzactii (afiseaza ultimele 8 tranzactii + data si ora lor)
Design-ul nu este inca complet, logo-ul si tematica rosie apartin lui @Dragosh, insa exista cateva elemente de design inca neimplementate.

 

 

Link to comment
Share on other sites

------------------------------------
Sistemul de dobanda pentru payday a fost scris. identic cu cel de pe SA-MP.
Au fost efectuate modificari asupra listei de jucatori, se vor face update-uri mai rapide.
A fost finalizat sistemul Alias, comanda /alias pentru admini cu 4 tipuri de filtre de cautare.
Au fost adaugate texte ajutatoare la toate benzinariile de pe harta.

 

------------------------------------
A fost creeat un procesor custom de comenzi. Inainte se puteau folosi comenzi doar dupa numele complet.
Se vor putea folosi de acum comenzi dupa id-ul jucatorului , dupa numele complet sau chiar dupa parte din numele jucatorului.
Daca exista prea multe rezultate, serverul le va prezenta in chat pe toate, alaturi de id, nume, nivel, factiune, la fel ca pe sa-mp.

 

------------------------------------
A fost adaugata optiunea de a spala un vehicul (personal sau nu).
Dupa cum v-am scris intr-un update anterior, vehiculele se murdaresc in timp ce sunt folosite (depinde de tipul de drum).
Gradul de murdarire se salveaza pentru vehiculele personale si singura metoda de a curata vehiculul e reprezentata de cele 2 spalatorii din Los Santos.
Pentru vehiculele care nu sunt personale, acestea se murdaresc de asemenea, insa fiind ale nimanui ele nu se vor salva si automat se vor curata singure la un restart de server de exemplu.

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

A fost scris sistemul de clothes & wardrobe.

Au fost adaugate 5 magazine de haine pe harta San Andreas  (3 in LS si 2 afara)

Hainele sunt aceleasi in toate magazinele, difera doar pretul in functie de itemprice-ul bizului.

Exista diferite categorii de obiecte vestimentare, asa cum se poate observa din clip.

Se pot achizitiona mai multe obiecte de acelasi tip (ex 2 palarii diferite sau chiar aceeasi palarie dar in 2 culori diferite) - obiectele se salveaza automat in garderoba personala a jucatorului.

Nu se poate achizitiona acelasi obiect cu aceeasi culoare de doua ori. (fara dubluri)

 

Garderoba se poate accesa din magazinele de haine, case (cele cu /houseupgrade Wardrobe) sau HQ-uri de factiuni. (pentru ca si factiunile vor avea haine/uniforme)

Din garderoba se pot echipa/dezechipa obiectele vestimentare deja achizitionate.

 

Logo-urile Blackgun Clothes & Blackgun Wardrobe sunt realizate de @Dragosh

 

 

Link to comment
Share on other sites

In acest scurt update am lucrat pe partea de back-end pentru modificarea unor chestiuni sugerate de primii testeri de pe server + remedierea unor probleme.

 

Dialogurile de tip input se vor activa automat in modul type la afisare fara a mai obliga jucatorii sa apese intai click.
In meniul /bank chat-ul va ramane activ. Meniul a fost repozitionat pentru a nu se suprapune cu chat-ul.
/ad se va putea folosi doar la bizul CNN.
A fost rezolvata o problema prin care jucatorii puteau trimite mesaje/comenzi dublate in chat.
Pentru jucatorii care sunt pe modul scroll in chat, atunci cand trimit un mesaj chat-ul se comuta automat la ultimul element.
Functia de waypoint-tp (/tp) pentru administratori a fost optimizata.
Modulul camera cu cele 3 posibilitati de customizare a fost adaugat si pentru creatorul de personaje.
La dealership jucatorul va trebui sa ajunga singur la vehicul dupa achizitionare, nu o sa mai fie teleportat automat. Vehiculul se va spawna intr-o locatie random din parcarea dealership.

 

1.png

Link to comment
Share on other sites

A fost adaugat un nou biz: "Mask Shop".
Peste 100 de masti disponibile, customizabile pe diferite culori.
Mastile se salveaza in inventarul personal, la fel ca obiectele vestimentare.
Mastile se pot echipa/dezechipa din garderoba personala. (a fost adaugata aici o categorie noua)

 

1.png

 

2.png

 

3.png

 

4.png

Link to comment
Share on other sites

A fost schimbat aspectul listei de jucatori. Update-ul se va face acum instant, cu o utilizare mult mai mica de memorie.
A fost adaugata optiunea de a sorta jucatorii din lista dupa id, nume, nivel sau ping. (ascendent / descendent)

 

3.png


Au fost adaugate nametag-uri custom in stilul SA-MP.

Nametag-urile se pot activa/dezactiva folosind tasta F4.

Nametag-urile suporta si culori, pentru factiunile ce se vor adauga pe viitor.

 

2.png


Pentru casele si bizurile vandute catre stat, jucatorul isi va primi automat banii din seif.
(pentru cazurile in care jucatorul vinde proprietatea si uita sa retraga banii din seif)

 

Au fost adaugate blip-uri pe minimap pentru jucatorii din apropiere. (la fel ca pe SA-MP).
Ceva nou aici este faptul ca blip-ul arata si orientarea jucatorului.
Blip-urile suporta si culori, pentru factiunile ce se vor adauga pe viitor.

 

1.png

 

A fost adaugat un nou biz: Vehicle Tow
Va incasa bani din spawnarea / despawnarea / tractarea / chemarea prin intermediul unui mecanic a vehiculelor personale. (in functie de itemprice)

 

A fost adaugat un nou biz: Vehicle Registrations
Va incasa bani din schimbarea numerelor de inmatriculare dar si din inregistrarea vehiculelor atunci cand sunt cumparate din dealership (in functie de itemprice)

 

Link to comment
Share on other sites

Au fost efectuate lucrari asupra nametag-urilor, acestea nu se vor mai afisa  daca intre 2 jucatori se afla un obiect.

 

Au fost adaugate 5 saloane de infrumusetare sub forma de bizuri (pe toata harta - 3 in LS, 2 afara)
Cu ocazia acestor 5 bizuri a fost adaugata posibilitatea de a schimba frizura, barba, sprancene, culoarea acestora, culoarea ochilor, par pe piept precum si culoarea acestuia, dar si machiaj pentru caracterele de sex feminin.
Frizurile achizitionate nu raman salvate in inventarul jucatorului, in cazul in care jucatorul isi schimba frizura, aceasta se pierde definitiv si trebuie achizitionata din nou.

 

Au fost adaugate 5 saloane de tatuaje sub forma de bizuri (pe toata harta - 3 in LS, 2 afara)
Cu ocazia acestor 5 bizuri a fost adaugata posibilitatea de a adauga cate un tatuaj pe fiecare parte a corpului (cap, spate, piept, maini, picioare).
Schimbarile raman memorate si aspectul jucatorului se va schimba pana la urmatoarea modificare.
Acolo unde zona corpului permite, se pot aplica chiar si 2 sau 3 tatuaje diferite.
Tatuajele achizitionate nu raman salvate in inventarul jucatorului, in cazul in care jucatorul sterge un tatuaj, acesta se pierde definitiv si trebuie achizitionat din nou.

 

Design-ul celor 2 meniuri este realizat de @Dragosh

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Au fost rezolvate cateva chestiuni de securitate pentru sistemul de banuri. (tip nume - ip)
A fost adaugata comanda </erase> in toate cele 5 saloane de tatuaje. Aceasta comanda va afisa un meniu cu toate zonele corpului, jucatorii vor putea renunta astfel la tatuaje.

 

1.png


Au fost fixate si centrate butoanele de navigare din meniurile clothes, wardrobe si masks pentru a fi mai usor de ales obiectele vestimentare.
Au fost adaugate dimensiuni (virtual world-uri) custom si pentru meniul de masti.
A fost rezolvata problema stilurilor de haine invalide din categoria jachete.

 

Au fost setate hainele de inceput atat pentru baieti cat si pentru fete. Hainele primite la inregistrare se salveaza automat in garderoba.
Pe langa cele prezentate, jucatorii noi primesc si o palarie in garderoba. (nu se echipeaza automat la inregistrare)

 

2.png

Link to comment
Share on other sites

A fost rezolvata o problema interna legata de id-urile caselor dupa ce una din case se stergea.
A fost adaugata comanda /changenick pentru administratorii 1337+.
A fost rezolvata problema de input pentru comenzile /report si /needhelp (/n)
A fost rezolvata o problema legata de aplicarea customizarii (haine si face features) dupa login.

 

A fost scrisa o functie custom de cautare pentru vehiculele personale.
Punctul de pe harta se va actualiza automat atunci cand vehiculul este in miscare.

 

Pentru functia de chemare a vehiculelor personale prin intermediul mecanicului a fost adaugat un punct pe harta pentru a vedea in timp real pozitia vehiculului.
Punctul de pe harta se va actualiza cand vehiculul este in miscare.
Functia de chemare a fost optimizata, vehiculul va ajunge la destinatie mai rapid si poate fi chemat de la orice distanta.
De asemenea, mecanicul va putea livra vehiculul chiar daca acesta este incuiat.

 

Meniul camerei dinamice cu barile de progres a fost scos. A fost implementat in locul sau un meniu ascuns cu care jucatorul va putea interactiona folosind butoanele mouse-ului.
Click stanga va ramane liber, folosit pentru optiunile puse la dispozitie de meniuri.
Click dreapta + mouse orientat spre stanga -> schimba unghiul camerei (spre stanga)
Click dreapta + mouse orientat spre dreapta -> schimba unghiul camerei (spre dreapta)
Din rotita mouse-ului se va putea alege inaltimea.
Apasand rotita + mouse orientat in sus/jos se va putea schimba distanta.

Link to comment
Share on other sites


Voice-chat a fost adaugat. Se va putea vorbi cu cei din jur folosind tasta X.
Din meniul N exista optiunea de Mute care va dezactiva voice chat-ul pentru jucatorul care foloseste optiunea (jucatorul nu mai poate vorbi si nu mai poate auzi alti jucatori).

Au fost adaugate 2 iconite pe centrul ecranului, in partea de jos. Acestea afiseaza statusul microfon si statusul voice sound.

 

2.png

 

1.png

 

Categoria Aircraft a fost adaugata in Dealership. Aici se vor gasi modele de elicoptere si avioane.
Categoria Boats a fost adaugata in Dealership. Aici se vor gasi modele de barci.
Au fost adaugate 2 puncte noi de sell:
- Aircraft Sell place - locul unde se vand elicopterele si avioanele personale catre stat.
- Boats Sell place - locul unde se vand barcile personale catre stat.
Au fost adaugate puncte speciale pentru testarea vehiculelor din cele 2 categorii adaugate.
In dimensiunea de test a jucatorului a fost adaugat un checkpoint si un map-icon global pentru a vedea mai usor punctul de returnare pentru vehiculele testate.

 

3.png


A fost adaugat un screen-effect pentru situatiile in care un jucator moare.


Au fost efectuate mici lucrari de nivel estetic pentru nametag-uri.

 

A fost adaugata comanda /setskin pentru administratorii 1337+.
Pe langa skinurile personale ale jucatorilor (cele care contin accesoriile, hainele, tatuajele etc) vom putea atribui si skin-uri din joc.
Acestea ne vor folosi in diferite activitati (de ex evenimente).

 

Au fost adaugate comenzile /kick si /skick (admin 1+)

 

A fost adaugat un modul de sincronizare cu vremea reala.
Vremea se va actualiza pe server din 15 in 15 minute, in functie de vremea din Bucuresti.

 

Link to comment
Share on other sites

A fost rezolvata o problema interna a functiei de schimbare model pentru Dealership.
A fost schimbat aspectul iconitelor voice-chat (microfon si sunet). Multumiri lui @Dragosh pentru iconite.

 

2.png

 

A fost scris sistemul de Spectate.
Comenzile: /spec si /specoff 
Sistemul prezinta adminului/helperului informatii despre jucator, in partea de jos, la fel ca pe sa-mp.
Ceva nou aici este faptul ca adminul/helperul poate sa isi seteze modul camerei ca si cum ar fi in rolul jucatorului respectiv. (poate vedea inclusiv first-person)

 

1.png

Link to comment
Share on other sites

Au fost efectuate modificari asupra hud-ului (moneybar, ora & data etc), elementele au fost reasezate.
Pentru moneybar a fost adaugat un separator.

 

A fost rezolvata problema intarzierilor pentru functia timestamp din chat.
Timestamp-ul va afisa de acum si secundele, la fel ca pe sa-mp.
Ceva nou aici este faptul ca atunci cand jucatorii sunt afk timestamp-ul continua sa se actualizeze, nu ramane blocat la un anumit timp cum se intampla pe sa-mp.

 

1.png

 

Pe /id se vor afisa si FPS-urile jucatorului cautat.

2.png


Pentru modul fly (/fly) administratorii vor putea apasa tasta F pentru dezactivare.

 

A fost scris sistemul de achizitionare pentru arme. Se vor putea achizitiona componente (moduri ajutatoare) dar si weapon-tints (nuante ale armelor).
Toate iconitele si logo-ul din meniu ii apartin lui @Dragosh, ii multumim pentru ajutor.
Au fost adaugate 6 bizzuri de tip Ammunation.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...