Jump to content

Interviu #2 - Wasay - Supervisor GF

Seth.
 Share

Recommended Posts

Seth: Salutare! Hai să-ncepem cu Wasay din viaţa reală. Cum te numeşti, ce vârstă ai şi de unde eşti?

Wasay: Salut! Ma numesc Mihail, am 20 de an si sunt din Slobozia, Ialomita.

Seth: La ce facultate esti si unde?

Wasay: Sunt student la facultatea de Electronica, Telecomunicatii si Tehnologia Informatiei, Politehnica Bucuresti, anul 2.

Seth: Ce activitati ai in prezent?

Wasay: In prezent pe langa facultate montez & programez placi de dezvoltare Arduino, sunt la un curs de Securitate Cibernetica & ma joc SA:MP + alte tampenii gen cs, lol, etc.

Seth: Cand si cum te-ai alaturat acestei comunitati?

Wasay: M-am alaturat acestei comunitati in 2018 la prima deschidere. Am aflat de ea pe facebook parca, mi-a dat Arthur mesaj probabil imi avea facebook-ul de pe pronion ca si acolo m-am jucat putin.

Seth: Care a fost factiunea ta de suflet si de ce?

Wasay: In timpul comunitatii am stat foarte mult timp lider ballas, cred ca aceea reprezinta factiunea de suflet. Nu am un motiv pentru care am ales-o, pur si simplu s-a nimerit!

Seth: Cum ai fost recrutat la gradul de admin si care a fost reactia ta?

Wasay: Well, am fost recrutat la rankul de admin prin pura munca si dedicare. Nu stiu daca mai stii , in 2018 la inceput eu eram mare postac in topicul de sugestii si mna cred ca asa am iesit in evidenta.

Seth: La ce nivel de admin consideri ca depune un jucator cea mai multa munca?

Wasay: Sincer cred ca cea mai mare munca o depui in momentul in care ajungi la acest rank, Supervisor GF [ 1337/1338 ]. Eu unul nu activez neaparat doar pe server, toata ziua mai intru pe diferite servere pe discord, fac reclama, vorbesc cu lumea, incerc sa ii conving, chestii de genul. Gradul Supervisor GF este cel mai solicitat de catre playeri si noi trebuie sa stam sa raspundem la intrebari, sa luam decizii legate de banuri/reclamatii/unbans/etc..