Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/13/2020 in all areas

  1. Da, iti explica fratele acum. Sa se adauge timer sa ajungi in zona de war/turf. (ai refuzat asta) https://imgur.com/WAgpTvO 240 secunde sa ai timp sa ajungi in zona de war/turf daca nu.. sa iti scada -10hp pe secunda.. 240 secunde pentru turf cred ca este destul de mult (deoarece 240 sec. sunt 4 minute). La turf sa adaugi 120 secunde sau 150 secunde sa ajungi in zona de patrat. Ce se intampla daca mori? Asa stau spawn si imi scade hp-ul si mor. Daca mori din cauza secundelor acestea sa se puna kill pentru ei (adica 1 punct pentru adversa la war/turf). O sa ma gandesc ce se intampla cu cei afk. --------------------------------------- Adauga si astea.. ca iti zic eu ca va fi mult mai ok. Sa se adauge comanda /defend pentru turfs. dupa ce ai fost atacat, ai 2-4 minute sa dai defend, astfel teritoriul se muta la adversari. (dupa ce primesti attack ai intre 2-4 minute sa accepti sau sa dai defend. Tocmai dupa ce se accepta sa inceapta turf-ul si sa fi respawnat). ++ Sa se adauge /accept turfs sau ceva de genul. Ori accepti ori dai /defend. *** Sa poti da attack doar daca minim 4 membri sunt online. (si nu afk). Degeaba dau /attack daca nu e nici unul online.. e super aiurea. (sau primesc attack) Nr. jucatori necesari pentru turf: 4 *** Daca iesi din teritoriu la war,/turf dupa 3 secunde va incepe sa scada 10hp/secunda. M-am tot saturat sa plece astia din zona de war/turf. *** Sa se adauge arme pe rank in gang-uri. De exemplu: Rank 1 - only deagle. Rank 2 - deagle + mp5: 100 Rank 3 - deagle + mp5: 250 Rank 4: - deagle + m4: 350 + mp5: 350 Rank 5 - deagle + m4: 500 + mp5: 500 Co-leader: deagle + m4: 1000 + 1000 mp5 + rifle 50-100. Leader-ul la fel ca co-leader. *** Daca esti afk la war/turf si se castiga.. sa nu primesti premiul. *** La war/turf daca te omori singur prin non-fp.. sa se puna kill-ul pentru cel care a tras in tine ultima oara. *** Daca tragi din afara zonei de war/turf la cei din patrat (zona de war/turf) sa nu se puna kill - death. (M-am tot saturat sa ma omoare astia din apara patratului si sa mi se puna death-uri si lor kill-uri) Sau daca nu doar in zona de war/turf (patrat) sa se ia damage si gata.. nu o mai lungim atat. *** Sa se adauge spawnkill protection (nu puteti sa dati sau sa primiti damage timp de 5 secunde) - folositor pt turfurile din spawn, ca sa nu fiti omorati in spawnpoint. Adauga astea si va fi bine.
    3 points
  2. gf v.0.2.3 ---------------------- Daily Reward A fost conceput un sistem de recompense zilnice. Exista 30 de recompense, cate una pentru fiecare zi a lunii. (Incepand de la recompense mici: $50.000, $100.000, pana la recompense mari: sute de resurse, vouchere, slot de vehicul (chiar daca aveti limita depasita) etc. Cel mai valoros premiu este noul cufar misterios: Activity Chest, care se deschide direct din meniul </reward> la 15 si 30 de zile consecutive. Va las pe voi sa descoperiti recompensele cufarului Activity. Fiecare jucator poate obtine o recompensa daca joaca ACTIV cel putin 120 de minute (2 ore) pe zi. La ora 00:00 in fiecare zi activitatea se reseteaza si jucatorii sunt eligibili pentru recompense noi. Nimeni nu trebuie sa isi calculeze punctele de joc, serverul face asta pentru voi. In momentul in care un jucator este eligibil pentru recompensa, in partea dreapta a ecranului va aparea o notificare: Comanda </reward> va afisa meniul recompenselor. In partea din stanga vor aparea recompensele anterioare, in timp ce in partea din dreapta vor aparea recompensele din zilele urmatoare. In casuta din centru va aparea urmatorul premiu pe care jucatorul il va obtine. Dupa ce notificarea apare in dreapta ecranului, jucatorul va putea folosi comanda </reward> si functia 'Claim' va aparea sub premiul din centru. Dupa ce recompensa este primita, jucatorul nu va mai putea face alte puncte de activitate pana la 00:00. La ora mentionata (00:00) toti jucatorii sunt mutati automat la urmatoarea recompensa. (Exemplu concret: Daca in prima zi am luat rewardul de $50.000, acest premiu va ramane in centrul meniului pana la 00:00 cand rewardul din ziua a doua va trece in centru) E destul de complicat sa explic in cuvinte cum functioneaza, insa veti vedea ca meniul si repartizarea recompenselor sunt foarte usor de inteles. Ceea ce este important ca voi sa stiti: (!) Daca un jucator joaca pentru prima data pentru a obtine o recompensa, asa cum o sa fiti voi dupa implementarea update-ului, sau daca un jucator pierde sirul de zile consecutive, acesta este obligat sa mai astepte o zi pana ce va putea primi rewardul. (Exemplu concret: Intru pe server imediat dupa update si in meniul </reward> imi spune ca premiul din ziua 1 este de $50.000, eu sunt obligat sa imi fac cele 2 ore de activitate, in urmatoarea zi voi face din nou cele 2 ore de activitate, abia apoi voi putea lua recompensa) Ideea este ca nu vrem sa recompensam jucatorii care se conecteaza rar, cate o zi, doar pentru recompensa, ci doar pe cei care sunt cu adevarat activi. Nu ar trebui sa va faceti calcule sau alte probleme, trebuie doar sa jucati la fel ca inainte si recompensele vor veni garantat. Jucatorii cu 30 de zile consecutive primesc reset la recompense si incep iar de la ziua 1, dar nu sunt nevoiti sa mai astepte o zi fara recompensa, ei vor putea continua sirul fara alte restrictii. ---------------------- Las Venturas Expansion In urma sugestiilor unora dintre voi, dar si dupa discutiile cu staff-ul, s-a decis sa deschidem in intregime orasul Las Venturas. The Mafia si The Triads vor reveni la vechile lor spawnuri aici in LV. FBI se va muta la vechiul spawn (langa Auto LS-LV) Cele 2 cluburi: NFS & NRG se vor muta de asmenea aici. Bizuri adaugate aici: - Banca - Cazino cu un interior nou, toate jocurile disponibile, dar si /drink. - Inca 2 benzinarii pe langa cele deja existente - 2 x Ammunation - 1 x ZIP , 1 x Victim (haine si accesorii) -> Victim are un interior diferit fata de celelalte bizzuri de haine si accesorii. - 3 x Burgershot - 3 x 24/7 Bizzurile PNS existente deja in LV dar si acestea se vor scoate la licitatie. Toate topicurile le veti gasi la categoria Comert. Toate bizurile noi adaugate sunt limitate pe /itemprice si /bizfee exact ca cele din Los Santos. Puteti vedea toate bizzurile adaugate, cu tot cu nume pe panel.blackgun.ro -> Map -> Business De acolo este extrasa si harta de mai jos. - Teleportarile adminilor de pe /teles au fost adaugate sub forma unei liste: Locatii LS, Locatii LV si Locatii SF. - /gps-ul va contine 3 liste: Locatii LS, Locatii LV, Locatii SF. - /jobs va contine si locatia fiecarui job. - Jobul Trucker a fost mutat in LV la fosta lui locatie. - Marriage Place a fost mutat la mica bisericuta din LV - A fost adaugat un Research Lab si in LV, va ramane in continuare si cel din LS. - A fost adaugata o discheta si in LV, va ramane in continuare si cea din LS. - Tabla cu Letter Event o sa fie disponibila si in LV. - Au fost adaugate zone safe la toate noile locatii (acolo unde era cazul) - A fost adaugat un spawn pentru civili in Las Venturas, la inregistrare jucatorii vor putea alege spawnul preferat. - Folosind /spawnchange jucatorii isi vor putea schimba oricand spawnul preferat (doar civilii). - Au fost adaugate cateva vehicule libere prin LV - Peste 200 de locatii pentru minereuri au fost adaugate in LV (DOAR in oras, NU in desert, NU pe auto sau in orice alta zona dintre cele 2 orase, nu vreau sa existe nelamuriri aici, minereurile se spawneaza strict pe strazi, trotuare etc, fara cladiri, fara desert, fara alte zone) - Au fost adaugate 2 x Shamal, 3 x Maverick, 1 x Stuntplane, 1 x Dodo pe Aero LV. - Casele se vor adauga direct de pe server in cursul urmatoarelor zile, vom vedea despre ce nr de case o sa fie vorba. - Vor aparea si noi misiuni la discheta cu tema Las Venturas. - Au fost adaugate 24 de zone de turf war in LV (doar pentru cele 2 mafii) - Zonele din LS se vor imparti doar intre cele 4 ganguri. Cu aceasta ocazie zonele au fost resetate, fiecare mafie/gang va incepe cu 12 teritorii. ---------------------- Quarry Worker Job A fost adaugat un nou job: Quarry Worker (se va desfasura in groapa LV) Jobul este unul simplu, asemanator celor deja actuale, ceva nou aici sunt vehiculele in functie de skill. Skill 1 si 2 - Dozer Skill 3 si 4 - Cement Truck Skill 5 - Dozer A fost adaugat si un nou quest pentru acest job: Munceste la jobul Quarry Worker (30 de ture) A fost adaugat safezone pentru toata locatia acestui job. Progresul la acest job o sa fie asemanator celui de la Trucker. (skill 5 pentru 450 de ture) Skillul 5 pentru jobul Quarry Worker a fost adaugat in /shop. ---------------------- Fruiterer Job A fost adaugat un nou job: Fruiterer (se va desfasura in LV) Jobul este unul interactiv, putin mai diferit fata de celelalte. A fost adaugat si un nou quest pentru acest job: Munceste la jobul Fruiterer (15 ture) Jobul consta in plantarea a 3 pomi fructiferi, apoi culegerea fructelor si vanzarea acestora. A fost adaugat safezone pentru toata locatia acestui job. Progresul la acest job o sa fie asemanator celui de la Pizza Boy. (skill 5 pentru 2250 de ture) Skillul 5 pentru jobul Fruiterer a fost adaugat in /shop ---------------------- New Alliance War Sistemul de war a fost refacut partial, acesta se va disputa doar sambata si duminica la ora 21:00. Durata unui war o sa fie de 30 minute. Aliantele se vor face pe loc, total random, la inceperea warului. Participantii se vor spawna pe diagonala unei zone, fiecare alianta cu un virtual world propriu. La intrarea pe zona se seteaza un virtual world comun. Cele doua aliante vor primi culori pentru a ajuta participantii sa deosebeasca mai rapid aliatii de rivali. Mesajele in chat de genul X killed Y si X pwned by Y nu se vor mai afisa pentru toata alianta, ci doar pentru factiunile implicate. In partea din dreapta ecranului va aparea un kill feed identic cu cel de la turf war. Nu vor exista vehicule la acest tip de war. Zona Pershing Square a fost inlocuita cu zona Strip LV. Participantii la war vor putea folosi comanda </safe> in orice loc din virtual world-ul aliantei, odata intrati pe zona de war aceasta comanda nu se va mai putea folosi pana la urmatoarea spawnare. Premiul la war a fost dublat, atat cel general cat si cel pentru best-killeri si best-assisteri. Sigur ca sistemul de war nu este finalizat in totalitate si este loc de imbunatatiri ---------------------- Alte modificari Jucatorii vor putea parasi de acum mini-evenimentele folosind comanda /leaveevent. Jucatorii vor putea folosi comanda /leaveevent dupa ce primesc imunitate la wanted din partea administratorilor. Au fost fixate cateva detalii pentru /stats. Cursele se vor genera de acum si noaptea, nu numai in intervalul 9 - 23. Pe /id nu va mai aparea numele rankului, ci doar numarul. (in urma sugestiei voastre) Membrii Medics, TCC si SI vor primi de acum cate un Spray la spawn. A fost rezolvata problema afisarii numarului de killuri pentru statisticile warurilor. Proprietarul Casino va putea folosi comanda /itemprice pentru a seta pretul bauturilor. Drogurile si Materialele se vor putea lista de acum pe market. A fost fixata precizia protectiei anti-unfreeze. A fost fixata precizia protectiei anti speed hack fara vehicul. Au fost adaugate noi iconite pe harta pentru toate bizzurile de tip 24/7. Castigurile joburilor au fost marite din nou cu cateva procente. A fost adaugata comanda /aa2 pentru administratori si helperii 2+. (teleport pe aero LV) Licentierii vor avea nevoie de minim 4 licente in stoc pentru a accepta un apel. Gangurile si Mafiile nu vor putea folosi /attack sambata sau duminica. Noul interval de turf wars: 19:00 - 21:00 Skill 5 Smuggler a fost adaugat in /shop. Vehiculele spawnate cu /veh nu se vor mai respawna automat dupa o perioada de timp. Comenzile /veh, /dtv si /destroyvehicles vor fi disponibile de acum pentru administratorii 3+. A fost rezolvata problema prin care membrii cu norma incompleta nu primeau reset la activitate. Functia de respawn after death a fost rescrisa partial, dupa testele noastre ar trebui sa resimtiti si voi o viteza mai rapida de respawn, dar si rezolvarea problemei cu cazutul prin harta. Serverul nu va mai trimite mesaje/mailuri informative despre obiectele expirate din market in fiecare ora, ci doar in momentul in care expira. A fost rezolvata problema prin care mailurile (/emails) nu se sortau automat dupa cele mai noi primite. Bizzul Market va primi de acum 10% din totalul unei listari. (practic s-a dublat suma care intra in biz) A fost optimizata functia de calcul pentru timpul petrecut in joc, se vor afisa de acum si orele pentru comanda /time. ------------------------------------- Update-ul se va implementa in cursul zilei de miercuri, 13 mai 2020. Implementarea va dura pana la 10 minute.
    2 points
×
×
  • Create New...