Jump to content

gf v0.2.4 | turf & war rules


iSnake
 Share

Recommended Posts

------------------------------------------

Timpul de joc activ necesar pentru reward se va afisa pe </time>.

 

sa-mp-001.png


A fost schimbata iconita pentru crowns in meniul reward.
A fost adaugat si premiu in coroane la Activity Chest.
A fost rezolvata problema teleportarii pentru Research Lab LS-LV.
Comenzile /mytod si /myweather vor putea fi folosite de orice jucator, indiferent daca are cont premium sau nu.
Castigul la TCC pentru tractari a fost marit cu cateva procente.
A fost rezolvata problema textului pe 2 linii si a fost marita limita de caractere pentru /a.
A fost rezolvata problema respawnului pentru vehiculele factiunii la final de turf.
Au fost din nou marite castigurile la joburi, de asemenea a fost marit si multiplicatorul pentru Job Upgrade.
Multiplicatorii pentru Payday Tax si Payday Income au fost mariti cu cateva procente.
Multiplicatorii pentru Drugs & Mats upgrade au fost mariti si ei.
Pentru casele / bizurile si masinile listate pe market serverul va va oferi si o informatie orientativa: pretul de cumparare al casei, bizzului sau vehiculului respectiv.
A fost rezolvata problema spawnului pentru incepatori.
Se vor oferi culori hidden si rainbow la fiecare 50 respectiv 100 de curse castigate. (/joinrace) (se ofereau si pana acum dar pana la 100 de curse)
Jucatorii vor putea achizitiona licente de la primarie doar daca licentierii sunt AFK sau neconectati.
A fost schimbata iconita pe /trade pentru culoarea hidden / rainbow.
Jucatorii nu vor mai plati taxa de stat pentru vehiculele premium. (inclusiv pentru NRG-urile din donatie)
Jucatorii care parasesc vehiculele de la job nu vor mai pierde jobul instant, ci dupa 30 de secunde. (se intampla sa mai apara cate un minereu in cale si astfel il veti putea sparge)
A fost conceputa o protectie pentru un tip de troll.
Comenzile /usedrugs si /usepills vor arata in cat timp se vor putea folosi din nou.
Radio Happy Fm a fost inlocuit cu radio Move Da House (muzica house).
Administratorii si Helperii vor primi un mesaj in chat atunci cand un membru PD / FBI distruge un roadblock plasat de un membru staff.

 

------------------------------------------

Schimbari la turfs & war:
A fost scoasa verificarea de la war/turf care permitea jucatorilor sa omoare alti jucatori care ieseau din zona.
Killurile se vor pune DOAR daca jucatorul care ucide se afla pe ZONA DE WAR.
Killurile se vor pune chiar daca jucatorul UCIS a iesit de pe zona, in cazul in care se departeaza prea mult si nu mai poate fi ajuns decat daca atacatorul lui iese de pe zona se va aplica regula de mai jos.
Dupa 5 secunde inafara zonei de war/turf jucatorii vor incepe sa piarda 10 HP pe secunda.
Atunci cand un jucator moare la war fara sa fie ucis de un alt jucator (non-fp sau hp-ul pierdut in afara zonei) rivalii sai primesc un punct de scor, iar ultimul jucator care a tras in el primeste killul.
De asemenea, asisturi se vor oferi si aici, chiar daca jucatorul moare prin sinucidere.
Au fost scoase punctele de posesie la Turf Wars.
Scorul de la Turf Wars nu se va mai afisa cu virgula, deoarece fiind scoase punctele de posesie, scorurile nu vor mai avea zecimale.
A fost adaugat un timer de intrare pe zona pentru participantii la Turf Wars -> 3 minute.

Jucatorii din afara zonei de turf nu vor mai putea provoca damage celor din zona.
(participantii la turfs care nu intra pe zona de war in mai putin de 3 minute de la spawnare incep sa piarda cate 10 HP pe secunda)

 

sa-mp-000.png

 

------------------------------------------

Vor mai urma schimbari la war / turfs , mai asteptam si din partea voastra sugestii.

@Wasay se va ocupa astazi/maine de un poll dedicat unui nou interval de turf & war dupa preferintele voastre.

Update-ul se va implementa in cursul urmatoarelor zile.

Link to comment
Share on other sites

  • iSnake locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...